Gå til innhold

trodde jeg var verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

fant ut idag att min mann har vært utro. Dette er neo jeg bare ikke klarer å tilgi. Vet ikke om jeg en gang klarer å ha sex med ham igjen..... Er bare så utrolig trist. Faens mannfolk.

Kjenne eg klikke snart. Har alltid trodd han var ærlig når han sa han aldri kommer til å være utro!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137452405-trodde-jeg-var-verdens-lykkeligste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg! Vet hvor tøfft du har det nå! Sannsynligvis har du det enda værre hvis du er gravid! Da jeg fant ut at min eks mann, etter 10 års ekteskap og 4 barn, i nesten ett år hadde hatt en forhold til en tuppe på 22 år, raknet min verden! Men, etter noen tøffe måndeder bestemte jeg meg for å tilgi, og vi skulle prøve å få det til. Gikk til ekteskapsrådgivning, men fikk aldri helt den hjelpen vi burde hatt. Ettersom min mann var syk i tillegg (manisk depresiv), hadde jeg vanskelig for å gå fra han. Vi var sammen i 2 år til, etter at bomben sprang, før jeg ikke orket mere. Men, det var fordi han aldri klarte å gjøre det han burde gjøre i den situasjonen, og det var å gjøre meg trygg på at det aldri ville skje igjen!! Istedenfor ble han irritert og trakk seg unna når jeg fikk sjalusi-anfall, noe som bare gjorde meg mer usikker.

Så, min konklusjon: Det er mulig å tilgi. Det er mulig å få et normalt samliv igjen, men da må din mann gi deg alt du behøver av tryggehet og kjærlighet. Og du, du må tilgi... ikke komme med kommentarer og "stikk" i årevis etterpå. Det er vanskelig, det er vondt og det er en tøff kamp. En kamp dere sammen må velge å ta, hvis ikke er det ingen vits i å kjempe.

Puh, dette ble langt! Tenker på deg og føler med deg!!

Stor klem.

tusen takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller tenke eller gjøre. Føler alt har rast sammen. Føler meg så lurt. Å så ekkel.

Jeg tror ikke jeg klarer å tilgi han etter han har vært utro. Jeg skulle ønske jeg greide det. Å kunne lvd normalt videre. Men jeg vet att det kommer jeg ikke til å klare. Jeg er så såret. Att han ofrer sin familie pluss spiren som nå er på vei, kan jeg bare ikke fatte.

Jeg takker hvertfall for fint svar. Alltid bra å høre andre synspunkter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...