Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap og barnet ble tatt ut i uke 30.

Grunnen for at jeg fikk det, kan muligens være grunnet lavt innhold av protein s i kroppen og skal derfor gå på fragminsprøyter hver dag hele svangerskapet.

Er det noen som har vært med på en andregraviditet med mulighet for svangerskapsforgiftning? Hvordan oppfølging får man osv.

Fant nettop ut at jeg er 5-6 uker på vei og er litt småredd på hva jeg har i vente.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137452014-svangerskapsforgiftning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde kraftig svangerskapsforgiftning i første svangerskap, akutt ks i uke 35, men det viser seg at han skulle vært tatt ut mye før. Så min sønn må leve med cp pga at legen ikke kunne jobben sin.

Fikk god oppfølging under 2 svangerskap. Bodde da i Bærum så jeg gikk på sentret for gravide i oslo. Fikk det også i det svangerskapet, men var innlaget de siste 3 ukene og fikke en frisk sønn 3 dager før termin.

Jeg er nå 14 uker og 4 dager å får innmari god oppfølging. Skal inn på sykehuset nå til ul og kontroll. Nå går jeg ved St. Olavs i Tr.heim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...