Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Og ja, skal skrives sånn.. Noen som liker dette navnet?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Mulig jeg er vanskelig, men vil ikke ha Cecilia fordi jeg er "redd" for at jenta blir kalt Cecci, liker det ikke.. :-P Men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Veldig nydelig. Liker skrivemåten! Pluss at bare 5 i Norge eller færre heter det. Synes det er litt kult med navn ingen andre har.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Er en øy eller noe? Det ligner ikke på et navn spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Sicilia er en italiensk øy! Og dermed et rart navn på ei jente. Cecilia er derimot et navn. Evt Cicilia.
Vannmann35 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Ikke skriv Sicilia - det er jo mafiaøyen... Skriv Cicilia i stedet - så skiller du det ut litt. Uansett - du kan ikke styre hva barna dine evt. kan bli kalt, kjenner en Anne-Cecilie som blir kalt Cissa + en Cecilie som blir kalt Cilie, en Kristin som blir kalt Bambi og en Kristin som blir kalt Kikka... Tilfeldighetene rår!
Jelly Belly Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Venninen min heter Cesilia. Synes det er en penere stavemåte..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Tror det er verre for henne å bli kalt mafia.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Kjenner ei av de 5 Sicilia'ne og det er et kjempevakkert navn. Liker også stavemåten:-)
Tyra85 Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 skriv navnet akkurat sånn dere vil. eneste jeg har å si på det er at jeg heter navnet med den mest vanlige stavemåten, likevel har jeg sett folk har skrevet navnet mitt på et utall rare måter. så jg tror jenta blir nødt til å stave navnet sitt for veldig mange, uansett hvordan det skrives i utgangspunktet. kanskje lettere med Sicilia når jeg tenker meg om. for da er det bare å si "akkurat som den italienske øya" da slipper hun jo faktisk å stave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå