Gå til innhold

Stellebord?

Gjest stockholms tjej

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg leter etter et flott stellebord=) vil gjerne ha et i vitt og litt massivt...de får ikke se pinglete ut.=)

noen som vet noe fint?

Takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.stokke.com

Gjest stockholms tjej
Skrevet

fant ikke noe fint der=(

Skrevet

Kan anbefale roomate stellekommode fra skeidar..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja den var fin men jeg vet faktiskt ikke var jeg ska finne et stellebord som jeg virkeligen forelsker meg i=) he he he jeg er så kresen...jeg har et bilde av hvordan jeg vil at den ska se ut men finner ikke noen=)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Dytter for mer svar=)

Skrevet

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=170&kategori=19&subkategori=41

Dette forelsket jeg meg i sist. Basson stellebord.

Det har hjul, så man kan trille det så ryggen ikke blir ødelagt når en skal fylle/tømme det for vann. Det har mange hyller, og jeg synes det var genialt. Det smarteste med hele stellebordet var at det var et belte man kunne feste over magen på barnet. Det ble brukt en del, for lillemann var svært urlolig da han var baby og skulle stelles, og da et det godt å ha en sånn sele.

Skrevet

Noen som vet pris på det stellebordet fra trekløver, det som heter kasper?

Skrevet

HEi! Jeg har kjøpt Puls kommode fra Skeidar. Hvitt, massivt med store romslige skuffer. Også bruker jeg bare stellematte oppå. Passelig høyde, dybde og bredde. Det beste av alt er at det var ( kanskje er?) på salg til 1099,- (førpris, 1699,-) Jeg skal ut imorgen å kjøpe hjul å sette på istede, av praktiske grunner. Du finner den ved å søke på skeidar.no

Gjest stockholms tjej
Skrevet

de var ikke helt min stil....jeg vil ha det i tre fast vit farge...ganska massivt.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

fant ikke noe stellebord som het roomate...bare seng og skap og sånn

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhhh så bra ska gå og se på den på onsdag då=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...