Gå til innhold

Fødsels tråd...

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igrunnen savnet at noen tar opp sine tanker rundt den forestående fødselen, deler sine tanker og erfaringer rundt dette, og kanskje forteller litt om den ulike praksisen som er rundtomkring...

Jeg har to fantastiske fødsler bak meg. Begge på abc, der jeg selv fikk ta imot babyene, hvor jeg følte meg trygg og ivaretatt, og i kontroll over egen opplevelse, ønsker og gjennomføring...

Da jeg ble gravid igjen sendte jeg derfor søknaden med en gang til abc for å sikre nok en flott opplevelse, så det var med vantro jeg skjønte at det slett ikke ble noen abc fødsel på meg denne gangen pga tvillinger...

Jeg er av den formening at man stiller bedre rustet til å møte kommende utfordringer ved å erverve seg info og kunnskap.. Derfor har jeg lest det meste jeg kommer over vedr. tvillingfødsel...men av en eller annen grunn har det ikke hjulpet noe særlig..

Jeg føler meg uvitende og usikker, en fødsel med mye mas og dramatikk frister ikke, heller ikke KS med alt av ubehag og risiko...

Det hjalp litt at legen jeg var på kontroll hos fredag sa han håpet han var på jobb når jeg skulle føde, for det blir gøy....men å si det samme selv er jeg ikke villig til enda...

Kanskje det er flere her inne som tenker og funderer endel rundt dette temaet? Kanskje vi kan dele tanker og spre litt motivasjon???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...