Gå til innhold

Mammakjole til bryllup... HJELP !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup om 2 uker og trenger en fin mammakjole, er det noen som vet om noen butikk i Vestfold jeg kan få tak i dette ? Vil ikke kjøpe slikt på netthandel.. er greit å prøve det først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet at de har en butikk i larvik. Mulig den heter "mamma og jeg" eller no? Men er i alle fall for gravide. Tror ikke den ligger på senteret, men heller ett sted i byen.

Skrevet

Hei hei!

Fy søren det er lite trøkk på DIB (DinBaby.com). Savner dere her på BIM!! Smiler. Håper alle har det bra!

Men; mammakjole!

Jeg kjøpte en kjole i en butikk i Larvik som heter Mosquito.. www.mosquitoshop.no..

Der har de MANGE fine kjoler. Ikke så dyre heller.

Det er også en ny butikk i Tønsberg som heter Meg og Magen. www.megogmagen.no

Der skal de ha masse mammaklær..

Lykke til Heidi!

Marie <3

Skrevet

Hei :D

Takk for tips. Ja jeg og Cathrine skal en tur til Tbg neste mandag så da HÅPER jeg jeg finner noe.. Har liksom ikke noe lyst å bruke 1000kr på en kjole jeg muligens får brukt EN gang eller noe... så flott om jeg finner noe til en nice price :D

Får se om jeg kanskje får lurt med min kjære til Larvik på lørdag.. bare vi finner frem... hehe :P Er ikke noe kjent i Larvik skjønner dere !

MARIE !!!

Så hyggelig å høre fra deg igjen :D Hvis det er kjedelig på DIB så får du holde deg her hos oss da :D Det er jo bare KJEMPE koselig... hehe :)

Går det bra med deg, og trives du som nybakt mamma ? Håper alt er BARE bra :D

Kanskje vi kan møtes over en is eller noe en dag ? ( Hvis du orker ).

Store klemmer fra Heidi <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...