Gå til innhold

Storbyferie som bryllupsreise! Hvor dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har lyst å reis på storbyferie i en fin by når vi skal på bryllupsreise... Noen som vet om en fin by? litt billig shopping og mat er jo ikke å forakte;)

Men vi ønsker også at det skal være et sted det er varmt og godt. Det er første uken i september det er snakk om...

Noen som vet om et fantastisk sted?

Fortsetter under...

Skrevet

vi var på bryllupsreise til london.

knallbra!!!

kosa oss masse og shoppa litt... så på masse !!!

Skrevet

Vi var i Roma på bryllups reise. Hadde det UTROLIG flott og det er helt til å anbefale. Vi var 1 uke i Roma - og leide bil uken etterpå og kjørte rundt til Sienna, Piza og Firenze.

Lykke til!

Skrevet

Anbefaler Toscana. Veldig romantisk, god italiensk mat. Spesielt billig er det dog ikke i Italia, men på de lokale markedene kan man gjøre gode kjøp. Vi var i Sienna og Firence.

Skrevet

Lisboa er bra:)

Barcelona også.

Praha?

Skrevet

ja, har vært å kikket litt på Lisboa, men jg har også hørt så mye fint om Krakow... noen som har vært der?

Annonse

Skrevet

Noen flere tips?:)

Skrevet

PARIS PARIS PARIS!!!! Helt ubeskrivelig vakkert!

Skrevet

ja, det er jo der og Praha og Lisboa vi sett mest på... hvordan er det med shopping i Paris? Finnes det mye gøyalt der?

Skrevet

Vi var i Paris så anbefaler det;)

Skrevet

Paris har deilig atmosfære, god mat og mye spennende å se. kanskje litt dyr shopping, men Paris var vårt valg.

Krakow er fantastisk med sin kirke, markedsplass og jødekvartalet. krakow er veldig rimelig, her får en mye kjekk shopping, samt god mat for en veldig rimelig penge. det er også kort vei til saltgruvene fra krakow. jeg vil gjerne tilbake dit!

Praha, er også fantastisk, synes jeg, men her er det nok flere turister enn i krakow. sist jeg var i Praha, var i ja....1994, så mye har sikkert endret seg siden da, men byen har fantastisk arkitektur, billig øl og veldig god mat, hvis en spiser litt i utkanten av byen.

Ellers elsker jeg Italia, alt fra Napoli, til Padova til Aosta. Italia har verdens deiligste atmosfære og jeg elsker italiensk mat og IS!!!!

Skrevet

Lisboa er jo veldig hyggelig.

Jeg anbefaler det på det sterkeste:) Vi var på ferie der i 2005 og kosa oss veldig. Traska rundt og bare koste oss. :)

Skrevet

tusen takk for alle svarene:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...