engletrollet Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Er det noen her inne som har mulighet til å ta fram målebåndet sitt og sjekke hvor lang denne er i ryggen? Og om mulig hva liggelengden er i sportsdelen? hadde blitt veldig gla, for målene på brio sine sider er jo i alle fall riv ruskende gale (97*74 cm). Lurer på om det er baggen som er 74 og sittedelen som er tilsammen 97???
NormaJean Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 husker bare at jeg målte den i butikken da jeg sammenlignet med bugaboo og vi kom frem til at de var like lange. så hvis du finner ut hvor lang bugaboo sin sportsdel er så vet du;)
engletrollet Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Tuuusen takk! Da vet jeg sånn noenlunde ja, for buggis har jeg hatt! Men om noen har eksakt mål blir jeg fremdeles veldig glad!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Målte 51 cm på rygglengden, lengde på sittedelen tilsammen er ca 97 cm. Bagen er vel 74 eller 75 cm, har ikke kjøpt den ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå