Gå til innhold

Hva passer til Savannah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for navnet Savannah, men vil ha to navn. Har noen vi diskuterer, men kunne tenkt oss flere forslag.

Her er de vi har tenkt litt på :

Savannah Helene (stum e i slutten)

Savannah Isabel

Maiken Savannah

Mia Savannah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her ville jeg valgt et kort navn foran Savannah, ellers vil det bli veldig langt og tungt tror jeg.

Mia Savannah var jo veldig fint da. andre forslag:

Luna Savannah

Mille Savannah

Mie Savannah

Pia Savannah

Lea Savannah

Ea Savannah

Ine Savannah

Kine Savannah

Linn Savannah

Lene Savannah

Skrevet

Savannah er kjempe fint. Rett og slett et nydelig navn. Liker Savannah Isabel godt. Navnet er såpass langt at jeg ville brukt det alene, eventuelt hatt ett mellomnavn som ikke blir brukt så mye til vanlig.

Forlsg til dobbeltnavn:

Savannah Marie

Savannah Eline

Savannah Mariel

Savannah Matilde

Ella Savannah

Leah Savannah

Mille Savannah

Skrevet

Savannah er nydelig. Et for langt mellomnavn (før eller etter) kan fort bli tungt, og da vil Savannah "forsvinne" ved at ingen bruker det som 2. navn.

Hva med:

Mia Savannah - det er kjempesøtt og flott!

Ada Savannah

Ava Savannah

Lea Savannah

Ella Savannah

Savannah Sophie

Savannah Adora

Savannah Selise

Savannah Emilie

Savannah Eline

Savannah Helen

Savannah Kristin

Skrevet

Jeg synes ikke noe om selve navnet, og jeg ville absolutt ikke hatt enda et navn i tillegg til et i utgangspunktet ganske langt og tungt navn.

Skrevet

Savannah er kjempefint og spesielt! :-) Hva med:

Savannah Marlèn? Synes det er nydelig, rett og slett!

Skrevet

Savannah er veldig pompøst og white-trash. Kjenner til noen Savannaher og for meg er det dessverre et "barnevernnavn". Dersom du må bruke det bør du ha det som et andrenavn slik at barnet kan velge det vekk etterhvert.

Skrevet

for og si det rett ut er Savannah et såpe serie navn. Tenk deg og kommme i 1 klasse fult av Emmaer, Auroraer, og Saraer men du går rundt og heter Savannah fordi foreldrene dine absolutt måtte ha et så skjeldent navn? Mange forbinder Savannah med Harry foreldre som jeg advarer dere littt mot det på forhånd. Men det er DERES valg. Smaken er som baken:-)

Skrevet

Savannah er så harry og white-trash at uansett hva du velger i tillegg kan det ikke bli verre.

Skrevet

Skal du ha stum e på Helene, så skriver du det som Helen! Personlig liker jeg hverkern Helen, Isabell eller Maiken - synes det er harrynavn.... Mia Savannah var derimot pent, men det blir litt i overkant med 4 a'er i et navn - syne jeg personlig. Hva med:

Mie Savannah

Savannah Eline

Eli Savannah

Savannah Marie

Savannah Emine

Skrevet

Savannah Georgia

Savannah Beduina

;D

Hva med Susanna istedet? nesten likt og myyye finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...