Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Vi har bestemt oss for navnet Savannah, men vil ha to navn. Har noen vi diskuterer, men kunne tenkt oss flere forslag. Her er de vi har tenkt litt på : Savannah Helene (stum e i slutten) Savannah Isabel Maiken Savannah Mia Savannah
Tyra85 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 her ville jeg valgt et kort navn foran Savannah, ellers vil det bli veldig langt og tungt tror jeg. Mia Savannah var jo veldig fint da. andre forslag: Luna Savannah Mille Savannah Mie Savannah Pia Savannah Lea Savannah Ea Savannah Ine Savannah Kine Savannah Linn Savannah Lene Savannah
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Savannah er kjempe fint. Rett og slett et nydelig navn. Liker Savannah Isabel godt. Navnet er såpass langt at jeg ville brukt det alene, eventuelt hatt ett mellomnavn som ikke blir brukt så mye til vanlig. Forlsg til dobbeltnavn: Savannah Marie Savannah Eline Savannah Mariel Savannah Matilde Ella Savannah Leah Savannah Mille Savannah
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Savannah er nydelig. Et for langt mellomnavn (før eller etter) kan fort bli tungt, og da vil Savannah "forsvinne" ved at ingen bruker det som 2. navn. Hva med: Mia Savannah - det er kjempesøtt og flott! Ada Savannah Ava Savannah Lea Savannah Ella Savannah Savannah Sophie Savannah Adora Savannah Selise Savannah Emilie Savannah Eline Savannah Helen Savannah Kristin
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes ikke noe om selve navnet, og jeg ville absolutt ikke hatt enda et navn i tillegg til et i utgangspunktet ganske langt og tungt navn.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Savannah er kjempefint og spesielt! :-) Hva med: Savannah Marlèn? Synes det er nydelig, rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Savannah er veldig pompøst og white-trash. Kjenner til noen Savannaher og for meg er det dessverre et "barnevernnavn". Dersom du må bruke det bør du ha det som et andrenavn slik at barnet kan velge det vekk etterhvert.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 for og si det rett ut er Savannah et såpe serie navn. Tenk deg og kommme i 1 klasse fult av Emmaer, Auroraer, og Saraer men du går rundt og heter Savannah fordi foreldrene dine absolutt måtte ha et så skjeldent navn? Mange forbinder Savannah med Harry foreldre som jeg advarer dere littt mot det på forhånd. Men det er DERES valg. Smaken er som baken:-)
Vipsenmamma Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Savannah er så harry og white-trash at uansett hva du velger i tillegg kan det ikke bli verre.
Vannmann35 Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Skal du ha stum e på Helene, så skriver du det som Helen! Personlig liker jeg hverkern Helen, Isabell eller Maiken - synes det er harrynavn.... Mia Savannah var derimot pent, men det blir litt i overkant med 4 a'er i et navn - syne jeg personlig. Hva med: Mie Savannah Savannah Eline Eli Savannah Savannah Marie Savannah Emine
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Savannah Georgia Savannah Beduina ;D Hva med Susanna istedet? nesten likt og myyye finere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå