Endelig ny spire i magen Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=88817 Blir nok aldri lei av å se på slike program. de har vel vist 2 episoder til nå. Mener de går på onsdager, men det står sikkert på siden. Kos dere!
Millapril Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Da har jeg fått sett en episode og synes den var kjempebra! Tårene trillet som vanlig her... Klarte å holde meg ganske lenge, helt til han mannen som ble så rørt ble vist, da var det kjørt for min del! Men serien er veldig bra og svensk er jo nydelig. De har noen pene ord som gjør det hele litt mer "romantisk" om du vil..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Åååååh så fin serie! Man blir nok aldri lei av å se det, tenker tilbake og gråter en skvett. Jeg også knakk helt da han mannen fikk se barnet sitt. Fint program, skal prøve å få med meg flere episoder. Jeg ble for øvrig født på samme sykehus, mamma var sykepleier og jeg tror hun jobba der også. Må høre med pappa, det er jo litt artig å se. Liten verden :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Har bare en ting å si etter å ha sett episode 1: SNUFS! Så herlig han pappaen på slutten da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå