chootta Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei jeg heter Charlotte og skal ha barn med Jan ronny. Har fått ca termin 18 september med føler ikke det stemmer.. noen som ser noe på det? Og gutt eller jente? Også er jeg så redd noe skal være galt.. noen som kan roe med litt ned og se alt er i orden? Setter stor pris på svar.. hilen chotta.
chootta Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2008 Pleas.... er det ingen som vil prøve? Hadde blitt så glad
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Du må lytte til kroppen din og slappe helt av.Ser ikke noe negativt rundt deg.Men føler du stresser litt.Føler en termin rundt den 22sept her.Og at det blir en gutt.
chootta Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Har akkuratt blitt permitert i fra jobben min og stresser nok litt med hvordan ting blir ang, penger.. er nok det du ser.. Tusen takk for svar.. Skal prøve og slappe mer av... En gutt? hihi.. så koselig
chootta Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Noen som ser det samme eller noe annet? Ååååååå detta er så gøy..
chootta Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Noen som ser det samme eller noe annet? er så spent..
chootta Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 ser det var 22 du sa.. det var ike tårlig.. det er jo veldig mulig at kan stemme. terminene ble satt til 16 i dag men 6 dager over er jo normalt:) Men ble jente så jordmora på ultralyd i dag.. hmm.. ble usikker.. blir spennende og se når den kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå