Gå til innhold

Uttak i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jeg er dritnervøs!! Håper det ikke gjørt ALTFOR vondt, og at tablettene jeg skal ta i morgen tidlig tar bort det verste av nervøsiteten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. det går nok bra. føler de fleste som har gjennomført det sier at de trodde det var verre enn det det var! Får satse på det:) hold oss oppdatert

Skrevet

Ja man gruer seg ofte mer enn nødvendig...litt ubehag må man jo regne med...men jeg skal snart til uttak igjen jeg også og gruer meg ikke til prosedyren;) du får også litt petidin inn i blodåren rett før de går i gang (det fikk ihvertfall jeg...) Lykke til!

Skrevet

Det går nok bra skal du se. Lykke til!

Skrevet

Hos noen gjør det vondt, mens andre kjenner det ikke i det hele tatt. Råder deg til å møte opp tidligere enn 30 min før for å ta tablettene slik at de har litt mer tid å virke på. Jeg synes 30 min var litt lite, og merket ikke særlig virkning før jeg fikk petidin i åra.

Selv om det kanskje er litt ubehagelig, så er det fort over. Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å møte opp ca 45 min før, og ta tablettene da. I Haugesund får vi ingenting intravenøst, bare tabletter + lokalbedøvelse. Så håper Morfin + Vival har en god effekt på meg!

Skrevet

Hei. Jeg var mer nervøs enn jeg burde være, så jeg fikk en stikkpille i rumpa sånn at jeg ikke skulle bli "dårlig" av at jeg var så nervøs..

Du kan jo spørre om du får det også :)

Tenk på at uttaket kun tar noen minutter, så er det over.

Ønsker deg masse lykke til iallefall :))

Skrevet

I hva slags åre fikk dere petidin?? I handa??

Sånn bedøvelse fikk ikke jeg :((

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger!

Ja har bestemt meg for at hvis jeg er helt dårlig av nervøsitet i morgen, så ber jeg om mer dop!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...