Gå til innhold

Hva er symptomene på dere uke 15 - rugere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både i går og i dag har jeg ikke hatt murringer, bare litt stikking nede til høyre i magen ved lysken.

Ellers har jeg ingen SYMPTOMER, men det er vel for tidlig enda...

Dere da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er VELDIG oppblåst i magen og bittelitt småkvalm innimellom. Lite murringer, men har også hatt stikkinger (nede til venstre hos meg).

Har også litt ømme bryster, men det er nok pga.medisinene i kroppen. De var ømme allerede før uttak;)

Kjenner dette blir en tøff venteuke.....tror jeg kommer til å teste neste søndag! Da kan jeg fordøye resultatet litt før jobb;)

Skrevet

I heeele kveld har jeg hatt noe jeg ALDRI har hatt før. Vet ikke helt om det er halsbrann eller sure oppstøtt, er ivertfall sååå ubehagelig :(

Men det trenger jo ikke å ha noe med dette å gjøre, men lurer jo...

Andre som har eller har hatt det??

Spennende med deg venter7 ;)) Jeg følger med :))

Skrevet

Dytter litt jeg ;) Virker som dere har ramlet av lasset, hihi :))

Kjenner dere noe eller??

Skrevet

Vil bare få ønske alle rugere uke 15 masse til lykke med resultatet!! Måtte dere alle lykkes!! og få en sommer i møte med spire i magen og et nyttårsbarn hihi..

Lykke lykke til :o)

Skrevet

Hm...kjenner ingen symptomer jeg, og er på rugedag 7... Kjennte også murringer i venstre eggstokk på rugedag 4, så håper det var et godt tegn, ellers har det vært stille gitt, men det skal nok gå rette veien for det sanntvel!! Ønsker dere en fin rugedag, ute stråler solen her i Stavanger, jeg er på jobb men skal ut og nyte den om noen få timer.

Klems*

Skrevet

Hei dere :)

Da er jeg på rugedag 13 eller 14 ? Satte inn egg onsdag 9.april, så jeg vet ikke helt hvordan man regener det ut...

Nå kjenner puppene holder på å eksplodere om morgenen og det stikker sånn i dem. Er utrolig trøtt tidlig på kvelden og vil bare sove. Ellers kjenner jeg litt "murringer" i magen eller at det er noe som foregår der, hihi...

Er så spent på dere ?? Noen som vil fortelle litt?? :)))

Skrevet

Heia Askepott! hvordan går det?? har du landet mykt og godt etter den fantastiske testingen ?

Jeg ruger fortsatt i vei på 6.dag, og kan ikke kjøpe noen test ennå i tillfellle jeg lar meg friste . . . ( fort gjort sikkert : oppps...)

Formen er god, eneste jeg kjenner er murringer og litt kvalme....og man vet jo aldri hva som skjer " der inne " !

:)))

Ha en flott gravid-dag !

Skrevet

ps. jeg mente gravid-dag til deg og ruge-dag til meg selvfølgelig :))

Skrevet

..jeg tenker også litt at vi er gravide inntil det motsatte er bevist :-)

Skrevet

Takktakk Bella74 :)

Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, er jo samtidig redd det skal gå galt også vet du. Så jeg tror det ikke før jeg får kvalmen eller at jeg ser magen begynner å vokse, hihi :)))

Du har det jammen spennende du nå ;)) Håper håpe håpe, jeg krysser iallefall alt jeg har for deg ;)))

Klem

Skrevet

Dytter litt her jeg :) Dere er så hemmelighetsfulle ;)))

Skrevet

Her er symptomene ømme bryster og opblåst mage fremdeles. Magen begynner heldigvis å gå litt ned nå, og ikke fullt så ømt lenger. Har også litt økt matlyst føler jeg...:)

Lurer på når folk evt.begynner å bli kvalme i en graviditet....rundt uke 6 el.syv? Tiden går fryktelig sakte da..... Jeg har forresten fått time til tidlig ultralyd 16.mai. Hva med deg Askepott? Har du fått noen time?

Spennende tider dette gitt!!

Skrevet

Hei venter7 :))

Har ikke fått time til ultralyd enda nei, kanskje jeg skal bestille jeg også :)) Jeg har fått time til å ta blodprøve i slutten av mai, synes det var litt lenge å vente jeg da, eller??

Jeg har vanvittig vondt i puppene om morgenen, nesten så jeg føler at dem revner, auuu... Kvalm har jeg ikke blitt enda, men ligger på sofaen og drea meg heeele kvelden, klarer ikke å gjøre noe, er bare såååå trøtt.

Er jo fint at du har matlyst, man skal jo spise for to og tre, hehe

Håper å høre fra deg igjen om ikke så lenge :)) Fortsatt lykke til :))

Klem

Skrevet

Ligger på sofaen og DRAR meg, skulle det stå ;))

Skrevet

Hei jenter,

Så spennede å lese om symptomene deres venter 7 og Askepott :) Kjekt å sammenligne!

Merker også at jeg har større matlyst allerede...tror ikke det er psykisk, for jeg spiser jevne måltider til vanlig også, dvs som regel 2 timer etter lunsj må jeg ha et eple eller noe, mens nå må jeg ha mat igjen etter en time! Hvordan kommer jeg til å se ut? Hehe, det får være minste problem ;)

Ellers er jeg også ganske trøtt ja, gjesper mye og er trøtt i armer og ben, og sliter med konsentrasjonen. Er jurist og har en jobb som krever at jeg kjapt avklarer problemer og finner essensen i en haug med tekst, mens nå skjønner jeg ikke bæret, stirrer bare tomt på ordene som smørjer seg utover, må bare le, ber folk om å sende ting skriftlig så jeg slipper å huske kun etter å ha hørt noe, jaja, er en herlig bekreftelse på at det er store prosesser på gang i kroppen!

Ellers er jeg ikke kvalm og puppene ikke ømme i det hele tatt, merkelig, det var de sist jeg testet positivt, men ikke nå, men men testet positivt i dag og så er jo gravid! :D

Ha en super dag, på sofaen eller hvor dere nå enn nyter dagene :)

Skrevet

Dytter igjen jeg :))

Jeg har ikke fått større matlyst enda, men merket at jeg plutselig måtte gi meg da vi spiste ynglings-gryteretten min. Kjente at NÅ kommer alt opp igjen hvis jeg spiser en munnfull til. Ikke var jeg så veldig mett, så kanskje det er kvalmen som kommer snikende ;))

Ellers har jeg de samme symptomene som før, trøtt, vondt i puppene og litt murringer i magen :))

Håper dette skal gå bra :))

Hvordan er det med dere jenter???

Skrevet

Hei venter 7.

På det steder som heter "fra uke til uke" her på bim(oransje meny) står det at man kan bli kvalm allerede fra uke 3. Kan skrive under på det. Hadde en en liten periode med kvalme i går, på rugedag 9.

Kos deg mens du venter, kvalm eller ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...