phantomet Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 når det gjelder å styre klar kommentarer fra folk vedr. størrelse på magen etc... Jeg setter igang kverna selv, før de rekker å komme med standard betraktningene og kommentarene...og da har det uten unntak endt med at vedkommende har sagt..."Å neida...jeg synes slett ikke du er stor....! Det er jo tross alt to stykker der inne..." *skratter*
moden mamma Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 hmm... den var ikke dum! Kanskje jeg skal ta i bruk den.. Greit nok når det er kjentfolk som kommenterer - kommentarer fra folk jeg hverken har sett før/kommer til å se flere ganger det kan jeg egentlig være helt foruten... Værste er de som bare MÅ ta på magen min... Folk som jeg utenfor svangerskapet ikke ville gitt en klem engang! Prøver alltid tenke at det er godt ment..
Hilde40 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 jeg sliter med kommentaren ...... åhh gud jeg er glad det ikke er meg!!! (som er gravid ) har vurdert å svare hmmm ja jeg er også glad det ikke er deg hihi
* vannmamma * Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde en liten ha-det-på-badet-runde på jobb i forrige uke. Da tulla jeg med at de som ikke vet at jeg har tvillinger, og som tror at jeg har gått ut i "vanlig" permisjon nå, kommer til å få hakeslepp når jeg kommer på besøk en tur i f.ex. juni/juli. Jeg sa vi kunne arrangere et freakshow og ta inngangspenger... Hihihihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå