Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Synes dette er ganske tøft. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg må nok si at jeg ikke er enig med deg! Det er ganske sjelden jeg sier et navn er stygt, men Hårek/Haarek er stygt! Tenker bare på hår nå jeg hører navnet...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Sorry men minner også meg om HÅR høres ut som et "Hår krek" selom det bare er et tulle ord..Men Håkon liker jeg bedre:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Vel altså, eigentleg så er jo Hårek eit ganske tøft namn, når eg tenkjer meg om.. Men, eg trur aldri eg kunne kalla ungen min det.. Blir for mykje "Hårek den hardbalne", om du har lest den teikneserien..
Vannmann35 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjenner en Hårek - han er høy, bredskuldret og kraftig bygd, og kler navnet sitt veldig godt. Synes det er tøft - men det krever sin mann ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hårek må selvfølgelig skrives med å, aa er for pingler, noe Hårek absolutt ikke er. Tøft navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå