prebs Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 For en stund siden var det en tråd om 10 på topp jentenavn. Hadde vært gøy å gjøre det samme med guttenavn:-) Her er mine (tror jeg!) i helt tilfeldig rekkefølge: Sigurd Olav Eirik Lars Håkon/Haakon Jakob/Jacob Sigmund Ludvig August Johannes Hva er deres da?
Koseklompen Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Tilfeldig rekkerfølge; Bengt Simen Øystein Ola Johannes Mathias Ståle Amund Victor Henrik
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Veldig vanskelig å svare på, da de jeg egentlig hadde som favoritter har blitt uaktuelle fordi de er brukt av venninner, uttales for ulikt av meg og mannen (f.eks. sier han Joan, og jeg Johan...), eller har nådd topp ti på statistikken... Men p.d.d. er disse mest aktuelle: Edvard Haakon Lasse Albert Gustav Odin Henning August Herman Ludvig
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg har begjynt og få sansen for mange jeg ikke hadd som favoritter før:-) jeg venter jo en tulle men hvis det hadde vært en liten Prins hadde disse stått på lista: Lasse (ja vet dere jeg har smakt litt på det og liker det godt alikevel;) Ludvig Herman Albert Ola Peder Petter Syver Karsten Christian Markus
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Mine favorittnavn forandrer seg innimellom. Før likte jeg godt mange av poppisnavnene, men nå begynner jeg og få mer og mer sansen for gamle norske navn :-) Her er hvertfall mine favoritter nå: Johannes Edvard Storm Mikkel Oskar Levi Eivind Mathias Mikael Henrik
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Erlend Håkon Oskar Håvard Vebjørn Godtfred Johannes Martin Sindre Marius
Tyra85 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Oleander Cornelis Adriel Nathaniel Viktor Anton Alfred Noel Imre ..er guttenavn som er mest aktuelle for min del, akkurat nå i allefall, i denne rekefølgen.
FuriLaks Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om jeg klarer 7, men her er noen: Nataniel Oliver Trym William Edvard Vetle Jonatan
FuriLaks Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Haha, vet ikke om jeg klarer 10 skulle det stå.
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Vi venter spent på lillegutt som kommer om et par måneder, men navn klarer vi ikke å bestemme oss for... Står enn så lenge mellom de fire første på lista mi, hvis noen har lyst til å komme med innspill så gjerne det :-) Vetle Eirik Mattis Sivert Håkon Mikkel Sigurd Torbjørn August Sondre
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Isak Noah William Viktor Jakob Lukas Mateo Emil Filip Oskar
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 oi... lett å se de nye trendene fremover. tror jeg dropper johannes & august og haakon om alle skal ha dem:( Her er mine: Johannes Haakon August Sondre Karl Edvard Erik Bård Peder Ørjan
megc Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Ellen og lillegutt!! Først vil jeg si.... Mikkel er kjempefint!! Mine ti navn i tilfeldig rekkefølge: Johannes Leander Lavrans Eren Ludvik Mikkel Rasmus Nikolai Mattias Eivind tror jeg....
Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Oskar Gustav August Henrik Christian Johannes Emrik Alexander Magnus Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå