Gå til innhold

Hva med Mikkeline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Mikkeline egentlig, hvis dere smaker litt på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fint, høres ut som en figur fra en barnebok. Tenk når barnet er blitt voksent!!!

Skrevet

njæ.. For og være ærlig synes jeg det er et morsomt navn men, som KALLENAVN. Som navn synes jeg det blir litt mye jeg da..

Skrevet

Hm... Den var ikke enkel. Jeg synes det var kult faktisk! Kunne jo f.eks vært et mellomnavn?

Skrevet

Syns ikke det virker så stas å hete noe sånn, jenta skal tross alt bli voksen og søke jobb en gang...

Skrevet

kan da umulig være vanskelig å søke jobb med dette navnet. blir som å si at stakkar unge som heter elias, han vil aldri få jobb med et barnetv navn.

det eneste jeg kan tenke meg at det skal være problematisk å få jobb med, er navn som helt tydelig assosieres med noe svært negativt som Adolf osv eller navn som er helt umulig å uttale. uten om det syns jeg søke jobb argumentet er utrolig dårlig.

jeg syns navnet er litt tungt. ellers er det jo litt søtt da. som Caroline. Hva med Mikeline kanskje? uten to K-er så virker det ikke like langt. ellers fullt brukbart. moro når folk tørr å ta i bruk uvanlige navn. så lenge det faktisk høres ut som et navn da. noen få superspesielle navn jeg har lest om her inne har jeg litt vanskeligheter med å se at faktisk er navn, men det gjelder aldeles ikke i dette tilfellet.

Skrevet

Jeg kjenner ei som har det som mellomnavn, og syns det er veldig pent. Kunne godt brukt det som både første og eneste navn:)

Skrevet

Nei... ikke fint...Høres litt hjemmesnekra ut...

Josefine og Nikoline er fint da....:)

Skrevet

Høres ut som et fugle-navn eller noe :-P

Liker det ikke.. En venninne hadde en ape-bamse og en fugl som het Mikkeline... Mikkel til gutt er derimot fint:-)

Skrevet

Synes Mikkeline er kjempesøtt som et navn på en barnebok-figur, et nikk på internett, et klesmerke e.l. Som første fornavn blir det litt fjollete. Hvis dere absolutt vil bruke det, så bruk det som mellomnavn.

Skrevet

Jeg synes det var litt kult , men blir litt barne-tv........... Hva med Minken ?

Skrevet

Jeg tenker "tegneseriefigur"..... synes ikke det var noe fint dessverre

Skrevet

Jeg ønsker ikke fornærme noen , men siden du spør, regner jeg med du ønsker en ærlig mening. Synes det var et forfærdelig navn på et menneske - helt uten karakter .........men det er jo barnet som gjør navnet og ikke navnet som gjør barnet;-) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...