lilletrollet Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Helga har vært tilbragt på sofaen, periodevis veldig kvalm, trøtt som en dupp og vondt i puppene, men tør ikke teste. Ser at mange av dere skal ta blodprøve mye tidligere enn meg. Jeg skal ta etter 21 !?!??! dager, så det er jo enda veldig lenge igjen og vente. Hvis ingen endring til onsdag så trur jeg at jeg også må ta en test, da er jeg jo kommet helt til dag 16. Ser det er mange som har testet positivt i helga. GRATULERER:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg tør heller ikke teste før jeg skal.. er på rugedag 11 og skal teste på dag 14 dvs nå på onsdag.. men så lenge tante holder seg borte er det jo et godt tegn.. så får bare krysse fingre og tær for at vi lykkes nå alle sammen )))
lilletrollet Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Har ingen peiling. Skal ta blodprøve og så vente enda tre dager før jeg kan ringe å få svar. Men så lenge holder jeg ikke ut, må nok ta en test hjemme før den tid
Tellefanten Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Noen steder gjør de det sånn. Tror det er pga eventuelle kjemiske graviditeter. De kan aldri være helt sikre på dette med hcg nivå siden dette er veldig individuelt. Lav hcg kan tyde på at det er kjemisk, men ikke alltid, og når de tar bp så tidlig kan dette bli ett problem. Jeg har opplevd å få tlf etter bp om at jeg var gravid, men hadde allerede fått tr. Hvis de derimot venter til feks dag 21 så unngår de dette problemet. Syns du skal ta en test hjemme. Ut fra det du beskriver høres du veldig gravid ut for meg. Masse lykke til med ruginga. xxx
Prøvigjen Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Ikke noe å bekymre seg for så lenge tanta holder seg borte!!=) Og jeg fikk en kort blødning sist da jeg ble gravid (og hadde masse menssmerter), så trodde det var mislykket, men det var det ikke. Dagen etter testet jeg positivt=) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå