Gå til innhold

Da gikk det ikke bra denne gangen heller

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Jeg må dessverre melde meg ut herfra. Den lille klarte ikke å klamre seg fast så nå er det over. Etter en SA i uke 10 desember og så igjen i uke 7 nå føler jeg meg litt knekt og veldig skuffet. Jeg håper vi kommer sterkere tilbake om ikke så lenge og krysser fingrene for at det skal klaffe for oss igjen snart.

Jeg ønsker dere alle lykke til på ferden og håper spirene dere vokser seg større og sterkere for hver dag.

Klem fra meg.

Fortsetter under...

Annonse

Huff huff! skjønner godt hva du går igjennom, sliter selv, å tror jeg må melde meg ut herfra selv også... tok en graviditetstest å den viste VELDIG SVAKT positivt.. men etter enda en test var det negativt, jeg har ingen spesielle symptomer lengre, å har mensen smerter, så mensen er vel runt gjørnet snart ;(

jeg som ble sååååå glad men men

en klem til deg.

har ikke opplevd det selv, men en kan jo håpe på at det er kroppen sin måte å si at det ikke var livlaga uansett. i den forstand at fosteret ikke var levedyktig. slik prøver i alle fall jeg å tenke...

håper du snart er tilbake med en sterk spire

Uff, det var leit å høre..jeg vet desverre hva du går i gjennom, jeg har hatt 3 SA, på litt over 1/2 år...og trodde alt håp var ute, men nå er jeg gravid, i uke 6, er sykemeldt, men alt ser ut til å gå bra!! ...så ikke stopp å håpe!!! og ikke stopp og prøve! Det sitter nok snart skal du se:)

Lykke til, og ta vare på deg selv.

Annonse

Å nei, huff. Det var veldig trist å høre. Har ikke opplevd dette selv, men er nå 5+0 og jeg bekymrer meg for det hele tiden, så jeg skjønne godt at tapet er stort, såret vondt og motet på bunn. Håper du klarer å komme deg gjennom den vonde tiden, og at du får lysten te å prøve pånytt igjen snart. Ikke gi opp :)

Varm klem fra Trondheim

• 2 uker senere...

Hei og tusen takk for gode ord og trøst. Det hjelper faktisk, selv om jeg jo ikke vet hvem dere er. Dere er flotte!

Og til Gladjenta 79 og dere andre som har mistet: jeg håper det går bra denne gangen og krysser fingrene for dere! Og selvfølgelig for alle dere andre.

Mannen min og jeg ser fremover og gleder oss til det vi har i vente. Vi tror og håper at det skal gå bra til slutt.

Ha en fin dag, alle sammen.

Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...