Lillegulle<3 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Lurer på å kjøpe endel hårprodukter, gjerne redken på nettet. men hvor kan jeg utnytte den lave dollarn ? Strawberrynet bataler man vel i Britiske pund ?
HegeKH Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 det er en norsk side da, men blivakker.no synes jeg er rimelig og bra:-) greit utvalg også:-)
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 www.strawberrynet.com Bestillte nettopp derfra selv....bestill under 200 kr,så slipper du betale toll=) Bestill heller flere ganger....
ninanja Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Lookfantastic er veldig bra. Pundet er lavt i kurs for tiden også, så det er rimeligere nå enn før. Tips for å unngå toll: Skal du til Sverige eller et annet EU-land og kan hente pakken der? Oppgi adresse Poste restante på aktuelt sted, og hent pakken på postkontoret der. Jeg har hentet pakker med masse hårprodukter på postkontoret i Strömstad flere ganger, og det er helt genialt! Da slipper man å betale toll på forsendelser over 200 kr!
McRabarbragrøt Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg bestiller fra http://www.goddess-within.com bruker stort sett BedHead/TIGI eller Paul Mitchell. Both are awesome!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg handlr REDKEN på ebay. Kjøper 1 liter med shampo og 1 liter med balsam til 375 kr. slipper og fortolle på av avtale med selger. Selger skriver at verdien på varen er 30$. Har bestilt 8 eller 9 ganger og har ikkje hat problem med tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå