Gå til innhold

Aragon???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Helt forferdelig...

Skrevet

Uff, ja. Høres ut som et navn fra "Ringenes herre"...

Skrevet

Grusomt kan dere ikke bare kalle ham Per hvis det skal være så vanskelig??... ikke min sak hva dere kaller ham men blir litt irretert over at folk suser rundt om kring og vil finne verdens skjeldneste navn.. ikke bry dere om navnet er poppis eller hva det er bare dere liker det!:)

Skrevet

Høres ut som et navn fra Ringenes Herre?? Det er et navn fra Ringenes Herre kjære Prebs ;-) Aragon er kongesønnen som spilles av Viggo Mortensen... Ikke egnet som barnenavn med andre ord - etter min smak!

Skrevet

Hehe, gode Vannmann, jeg har hverken lest bøkene eller sett filmene, det er rett og slett et sort hull i min allmendannelse;-))

Jeg tippet iallfall rett, hihi. Og vi er helt enig- ikke egnet som barnenavn!

Annonse

Skrevet

Hva om man liker et navn som ikke er poppis da? Det er liksom ikke greit...

Han i Ringenes Herre heter ikke Aragon, men Aragorn... Begge navnene er egentlig ganske fine. Ville ikke brukt dem selv, men heller det enn å hete det samme som alle andre.

Skrevet

Nei, synes jeg!!! Aragon er et område i Spania, men høres mest ut som en blanding av Eragon og Aragorn, med andre ord godt forplantet i fantasy-litteraturen. Jeg ville absolutt ikke ha brukt dette navnet...

Skrevet

Jeg ler meg snart i hjel over alle de merkelige navneforslagene her inne... noen ganger lurer jeg på om folk har røyka sokkene sine... det kan da ikke være mulig.... Aragon???... Ringenes Herre er en fantasifilm skrevet av en mann med fantastisk fantasi og det ble også fantastiske filmer ut av det.... hvis man absolutt skal bruke disse film-navnene så bruk de på hunder... flott dachs-navn spør dere meg !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...