Gå til innhold

Første gangsgravid og reise til tyrkia 29-30 uker på vei

Juddi

Anbefalte innlegg

Hei:) Første gangsgravid her:) Har så mangen spørsmål:) Men det som jeg lurer mest på er å reise når du er gravid. Jeg har planer om og reise fra midten av august i uke 34-35 til tyrkia. Jeg vil da være ca 29-30 uker på vei. Hva bør jeg tenke på? Mat, drikke, osv.....???? Hvilke aktiviteter kan jeg ta og hvilke kan jeg ikke ta? Vannscooter?

Håper noen kan gi svar:)

Fortsetter under...

Hei!

Tror egentlig du kan godt reise, men viktig er hygienen, dvs. pass på med salat og isvann - egentlig helt normale greier. Bare ta de vanlige forsikts-tiltakene. Men sjekk også med flyselskapet. Noe ta med gravide innen til uke 36, andre vill se legeattest. Hvis du er en hyperforsiktig og engstlig person, så anbefaler jeg et annet reisemål en Tyrkia, ellers mener jeg at det går sikkert greit.

Men tenk også på varmen! Det kan bli slitsomt å være gravid...

Beste hilser

• 3 måneder senere...

Takke takk for svar:) jeg har bare igjen med og hørre med legen min, reiser neste uke, så jeg regner med at hvis ikke han vil at jeg skal reise, så blir det nok ingen tur, men jeg kommer sikkert til og reise, ingen bekymringer her:) vil bare høre hva andre mener:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...