Gå til innhold

Noen som har født på SSK ( kristiansand) og ikke vært fornøyde?

Anbefalte innlegg

Jeg fødte på SSK for snart 13 mnd siden nå er jeg gravid igjen og gruer meg. Sist gang gikk fødselen greit fram til pressriene. Da tenkte jeg jippi max en time igjen før hun er ute. Men det tok 2,5 time med press rier før hun var ute. Jordmor og legen kranglet seg imellom. Legen ville ta henne med vakum ganske snart mens jordmor ville vente. Jeg hadde reagert så bra på akupunktur mente hun. Fostervannet var grønt når de tok det noe som betyr at hun var stresset. Men jordmor ville vente. Til slutt ble de veldig stresset og legen tok over hun rev og slet klippet og stresset før jenta vår var ute. Da hadde hun svelget fostervann og som de måtte suge vekk. Alt gikk fint med henne heldigvis. Beinet mitt ble nesten lamt i to dager en nerve kom i klem pga hard håndtering når jeg lå og skulle presse.

Jeg revnet fra A til Å invendig og utvendig. De greide tilogmed å glemme en sånn kompress inne i vaginaen min når de sydde. fant ut to dager etter tilfeldigvis!!.Det kunne ha gått infeksjon i . Synes alt var så dårlig. Tiden på barsel også, kom ikke igang med amming men fikk ikke hjelp før dagen før vi reiste hjem. Neste gang kommer jeg til å kaste ut hun jordmoren hvis jeg får henne. Hun jeg hadde før vaktskifte var en engel i forhold.

Gruer meg veldig og er bare 10 uker på vei.

Noen andre med samme erfaring eller solskinnshistorier??

Fortsetter under...

Jeg føste der for over 3 år siden, å skal igjen i oktober. Jeg var stort sett fornøyd med det, fikk 3 herlige jordmødre. Det eneste jeg ikke var fornøyd med var at jeg ikke fikk epidural, enda fødselen tok over 20 timer. Når jeg spurte sa jordmora bare at det ikke var bra for unger å at jeg ikke fikk det. Med neste mann skal jeg ha epidural uansett.

Har mange venninner som har født i Kr.sand, og har ikke hørt om noen som ikke har vært fornøyde heldigvis... men håper for guds skyld at jeg ikke får din jordmor når jeg skal til pers om en god mnd!!! Det må være utrolig kjipt, i en sånn situasjon, og føle at du ikke blir ivaretatt og at de ikke har helt kontroll....

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...