Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei! ser at noen venter en liten Ellie her og jeg har også forelsket meg helt i navnet;-) hva synes dere? Et nydelig navn synes JEG heldige jente som får et så søtt navn!
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Har seriøst vurdert navnet, da det er veldig koselig, men har vel kommet til at det lyder for mye som et kallenavn for Ellinor... Redd når hun presenterer seg, så vil hun få spørsmål som "men hva heter du egentlig"?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Nei,nei Vannmann31!!! Ikke hør på henne! Ellie er et fullverdignavn på li linje med Lilly,Millie,Mille osv....Dette er nåtidens navn..vi er kommet til 2008...Trenger ikke å ha navn som Kathrine,Elisabeth,Margrethe etc... Håper dere bestemmer dere for Ellie!! Har selv ei Ellie og ei lita Fam!! Har ALDRI fått noe annen tilbake mld på Ellies navn enn positiv..det er da ingen som spør om hun egentlig heter Ellinor!!!
Tyra85 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 tror ikke det er noe problem. er ikke like vanlig i Norge som feks USA å få kallenavn som man selv bruker å presentere seg med. om Ellinor blir kalt Ellie tror jeg likevel ikke at hun presenterer seg som Ellie, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er i allefall ikke så vanlig å gjøre det i Norge. derfor tror jeg heller ikke at folk automatisk vil anta att Ellie er et kallenavn for Ellinor. Jeg har to venninner som heter Elisabeth, hun ene kalles Ella, hun andre kalles Lis. ingen av de presenterer seg for fremmede med kallenavnene likevel. i Hvis folk antar at Ellie er et kallenavn for Ellinor ville det jo vært like stort problem med Ella og Lis som med Ellie. jaja, nok om det. syns Ellie er et veldig søtt og koselig navn. har aldri møtt en Ellie før så har ingen assosiasjoner
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Hei! Jeg vurderte også Ellie da min lille ble født, og vi bruker det faktisk som kallenavn til henne, bruker det egentlig nesten hele tiden, det er vårt kallenavn på lille Elisabeth. Synes Ellie er helt nydelig, men "fant" det ikke før etter jenta var døpt osv.. Dessuten synes jeg det er greit å hete Elisabeth når hun blir litt eldre.. Men Ellie er helt nydelig, og absolutt noe du TRYGT kan velge! Kjempesøtt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå