Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det navnet synes jeg er så utrolig flott stavet på den måten. Men det er bare ET problem. Min lillebror heter det så jeg tenker jo selvsagt på ham hver gang jeg hører navnet.. Men samtidig ville jeg selv kalt min sønn Christian. Blir det veldig teit og kalle sønnen sin noe som små søskende dine heter? tror dere at hvis jeg kaller ham Christian vil jeg bare tenke på min gutt når jeg hører navnet.. Huff dette ble litt rart men håper på svar:-)

MHV en Mamma som har gått seg vill i navne junglen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også Christian er flott - og tror jeg ville skrevet det med CH, etter alle kongene:-)

Jeg kjenner flere som har kalt opp etter søsknene sine- jeg vurderer det litt selv- og synes det er en koselig ting å gjøre!

Skrevet

Takk for svar Prebs koselig og se at flere vuderer det:-)

HI

Skrevet

Christian er et fint navn, og jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å bruke det, selv om broren din heter det. Det er jo bare hyggelig for han at du kaller han opp :-) Men, du må tenke på om det ikke kan bli veldig forvirrende etterhvert som han blir større og du f.eks. snakker med moren din og sier "Christian sa til meg her om dagen"... Hvem Christian sa hva? Vil dere ende opp med Lille Chris og Store Chris? Vil det evt. plage deg?

Skrevet

Jo du har et godt poeng der:( må tenke litt på det, det ville ikke plaget meg og kalle dem store Chris og lille Chris fks. Men tenker at det er litt tungvindt...

Takk for hjelpen:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...