Gå til innhold

Utenom tema men - betaler man kontant eller får man regning på bilverksted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt, skal levere bilen i morgen.. og glemte å spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierende.

Jeg har både betalt der og da, og fått regning.

Skrevet

Du betaler når du henter bilen, enten med kort eller kontant. De foretrekker vel helst at man betaler med kort da, er ikke alltid de har så mye veksel.

Skrevet

Begge deler. Har både betalt med kort og fått rekning.

Skrevet

Heldige dere er som har fått regning da!! Har jeg ALDRI fått selv om jeg spør hver gang.. Må betale når jeg henter bilen og har levert den flere forskjellige steder.

Skrevet

Vi har gjort begge deler, og har alltid fått regning når vi har spurt om vi kan få det.

Skrevet

Leverer jeg bilen og sier det skal stå i mitt navn kan jeg få regning, leverer gubben må vi betale kontant da han har misligholdt slike regninger derfra tidligere.

Skrevet

Hos oss står det et stort skilt ved kundemottaket til verkstedet at alle reparasjoner må betales kontant.

Faste kjente kunder får regning, men vi spør alltid om kunden skal betale med kort eller kontant før vi kjører ut fakturaen.

Så hadde jeg hvert deg hadde jeg tatt utgangspunkt i at regningen må betales for å få ut bilen fra verkstedet. Vet om flere verksteder der de kun gir kredit til bedriftkunder, ikke til private.

Skrevet

Varierer fra bilverksted til bilverksted..noen vil ha kontant..og noen gir regning..

Skrevet

ville nok basert meg på å betale kontant eller med kort :)

noen steder må man betale med en gang andre steder sender de regning..

og til deg Cat så må man regne med at verksteder har veksel har ikke hørt maken jeg hehe.....jeg har selv jobbet i bilforretning der de har verksted også, og jeg har bestandig hatt veksel skulle da bare mangle at jeg ikke skulle ha det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...