1+2=3barn Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 har vært på disse sidene noen mnd og har kost meg masse.... er snart ferdig og har max 2 uker igjen... syntes denne siden har vært koslig og et sted der man har vært åpen og ikke skjult oss bak anonymknappen.. men de siste dagene syntes jeg det har vært mye piss.... er ikke koslig her lenger syntes jeg.. mye anonyme og kjedlige diskusjoner om hva man skal grue seg til... er det ikke nok nå????? man er jo selvsagt ikke nødt å lese disse "kjedlige" innleggene.. men om man ser på siden nå så er det de som er på toppen og står i fokus.. syntes det er dumt at en anonym på den måten som hun gjør ødelegger det som var en koslig side..
treengler:):):) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 ja helt enig la oss ikke bruke tid på dette ,ikke svar de anonyme så havner de lengre ned på siden...:) ikke bruk tid på de anonyme det er så mange andre her vi kan bruke tid på som har gode innlegg med både skremmende,erfarene, og med hjelpsomme opplevelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå