Gå til innhold

treg mage/løs mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også hatt treg mage hele svangerskapet. Dette er nr.3. Jeg har også fått litt hemorider, både "bak" og "fremme"(her kalles det åreknuter). Gruer meg skikkelig til å føde med dette styret.......

Noen som vet om det er værre å føde når man har disse plagene????

Hei. Jeg har også plagdes med hard ( skikkelig hard) mage i svangerskapet og har brukt laktulose hele tiden. Men den siste uken har det bare runnet som bare det. Har igjen 18 dager nå, så jeg ble litt skeptisk på om det hadde begynt. For i mitt andre svangerskap ordnet kroppen alt selv, sånn som at den tømte tarmene når riene hadde begynt så smått. Håper egentlig på en reprise av den fødselen, for det var helt herlig at kroppen ordnet alt selv. Men jeg tror det går noe magesjau her, så det er vel for godt til å være sant at kroppen ordner seg.

Jeg fikk litt greiere mage da jeg tok meg sammen og klarte å drikke enda 6 dl vann per dag.

prøver å drikke minst 1,5 væske per dag, minst halvparten vann. Har funnet ut at de som sier man skal drikke 2 liter vann per dag enten svetter mer enn meg, eller har større kroppsvolum enn meg. For det var bare ubehagelig! Mageskvalp og null plass til mat og skytteltrafikk til do.

Jeg hadde også stort hell med å spise hjemmelaget tomatsuppe med gulerøtter og brokkoli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...