hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 du har spådd meg at jeg vil føde i morra:) håper det stemmer.. kan du se noe om hvordan fødselen blir?? jeg er såååååååå lei nå! som deg:) kan jeg spørre hvorfor dem kommer til å sette deg i gang før termin??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 tror nok det skjer noe med deg i morgen ja.De skal prøve og sette meg i gang på grunn at jeg går ned i vekt og ikke opp og fordi jeg har protin i urinen..2+ siden uke 24.
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 ok..:)det er jo ikke lenge til det nå,så skjønner du teller dager.. blir spennende å se i morra da!!har murringer nå faktisk, men...tør ikke håpe heller- tilbakemelding kommer:)
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 ble dårlig m action i dag da...... selv om det er en time til midnatt hehe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Har du ikke født enda..no må du til og føde da.Krysser fingrene for deg her.
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 jo takk for det:)) hu er ei skikkelig luring denne tredje ... har masse maserier og vondter...men neida sukk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Du får ta og prøve litt kjerringråd..la ut en link med noe jeg fant på nettetet her no på 3 trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå