Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til!! Du reiser vel i dag...? Håper du er i bedre form og at du lykkes denne gangen.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til Frøya. Denne gangen blir det. Husk å være positiv! Kos deg skikkelig på turen.

xxx

Skrevet

Så snille dere er som tenker på meg:)) Tusen tusen takk, jenter:))

Formen er bedre i dag (har inntrykk av at pga ME, så blir jeg sjelden skikkelig syk, og godt er det akkurat nå!)

Vi reiser om fire små timer, og jeg gleder meg sååå!! Skal huske og tenke positivt, Sol, men kan hende du må minne meg på det noen ganger mens jeg ruger:) Vi skal kose oss skikkelig, og ta det som en ferie. Være ordentlig turist. Er meldt 17 grader i morgen og tirsdag. Blir deilig med litt varme også, gitt:))

Ha en fortsatt kjempeflott søndag, jenter!!

Stor klem

Skrevet

Tusen takk, snuppa:)))

Donor fikk hentet ut fem egg i morges, og nå har mannen nettopp vært og levert sine varer!! Skal få beskjed i morgen om hvordan befruktningen har gått. Spennende!! Blir ruger onsdag eller torsdag om alt ellers går bra med delingen og sånn:) Håper og få satt inn to egg nå.

Leste nettopp en PM fra nattinatt, og hun har spådd meg gravid med tvillinger, så får vi se, da:))) Hun har ikke hatt rett på meg tidl, men kanskje denne gangen?

Riga er ellers en nydelig by. I dag er det sol og varmt her. Måtte bare innom hotellet en tur før vi skal ut igjen og se om vi finner oss noe og spise:) Kos deg!!

Skrevet

Hei Frøya!!!

Jeg vil bare si LYKKE TIL....skal krysse fingre og tær for at det går din vei denne gangen.

Sender deg maaassseee positive tanker.

Kaje

Skrevet

Fem egg er jo kjempebra. Håper alt går bra med befruktning og deling.

Dette med to egg er jeg litt skeptisk til. Har mine erfaringer og grunner. Det er ditt valg og hvis du tar sjansen så håper jeg det går bedre for deg enn det gjorde for meg.

Masse lykke til og krysser alt for deg Frøya !!!!

xxx

Skrevet

Tusen takk, jenter:)))

Solvilha2: det er litt av et dilemma det der med ett eller to egg.....Får se på kvaliteten på eggene først før vi bestemmer oss helt, men er veeeeldig fristet til og sette inn to ja, om muligheten byr seg:))

God tur til Spania, Kaje!! Har også svart deg inne på Donorforumet:)

Skrevet

Kjære Frøya :o)

Mine beste ønsker for deg.

Krysser alt for at nattinatt har spådd riktig denne gangen.

Du ville blitt den perfekte tvillingmamma:O)

Mange gode tanker din vei nå!

Klemmer i fleng:O)

Skrevet

Åååh dette er så spennende, Frøya. 5 egg ja...håper alle blir fint befruktet og at du får noen super-egg til innsetting!

Har selv satt inn 2 i dag, så nå er det bare å krysse fingra.

Kos deg i Riga!!

Skrevet

Tusen takk, snille jenter:))) Det er fantastisk og ha en slik gjeng som dere med seg i prosessen!!

Dette året skal vi lage babyboom her inne!!

Klem

Skrevet

Haaalooooooo..

Jeg er så spent. Håper du oppdaterer oss her inne når du vet befruktningen. Krysser alt jeg har!

Skrevet

Hei hei:))

Fikk en tlf fra klinikken for to sekunder siden, så her er det rask oppdatering:)) 3 egg ser veldig bra ut. De to siste var nok befruktet, men de var litt mer usikker på utviklingen. Foreløpig hadde de ikke utviklet seg helt som de skulle, men de er ikke avskrevet enda, så vi venter i spenning:)) Usikkert om det blir innsetting i morgen, men mest sannsynlig, så blir det nok det!!!

Skrevet

Håper morgendagen gir deg fantastiske nyheter Frøya !

Klemmer :o)

Skrevet

Tusen takk, snuppa:)))

Nå skal vi ut og kose oss i sola:))

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...