catine Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 (etter over 70 dager!- jeg har ventet og ventet..) Så om noen uker begynner jeg på spray og vi skal igang med første søskenforsøk. Vi rekker det akkurat før klinikken tar ferie (og håper vi lykkes!) Gutten vår er nå 14 mnd. gammel, og det skal bli så spennende fremover dersom vi lykkes.. Så nå må jeg skrue tankene tilbake og prøve å huske hvordan vi gjorde det sist.. Tar gjerne imor tips om hvilke vitaminer dere gir mannen. (grunnen til icsi er hans dårlige kvalitet) Selv skal jeg ta akupunktur, muligens litt healing, legge vekt på trim og kosthold og ta en haug med vitaminer daglig. Noen andre som er igang med søskenforsøk?
Ann-ch. Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Så spennende at du er igang igjen:-) Tiden går jammen fort. Jeg selv venter også på å sette igang med søskenforsøk,men det blir mitt 5 da, og det siste. Ang. vitaminer til mannen så er det vel zink som er bra mener jeg. På meg selv blir det omega 3 og folat som gjelder,og ellers litt trim og sunt kosthold,så får vi se om det gjør susen. Ønsker deg masse lykke til Tine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå