SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Fikk vite av en annen her inne at det skal foelge med noen plastikkbiter som selene skal festes med paa baksiden. Disse plastikkbitene finner jeg selvfoelgelig ikke. Noen som vet hvor jeg kan faa tak i dette evt om det er noen annen maate aa faa satt paa de haersens selene? Stakkars tulla vokser jo snart ut av "kassa" si....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 På min vogn så hang de plastdingsene fast på selene. De må tas av for at selene kunne tres igjennom ryggen. Hvis de ikke har gjort det på dine så ta kontakt med butikken hvor du kjøpte vogna. Sånne deler bør henge fast et sted for de blir fort borte. Jeg følte meg som en total idiot da jeg skulle feste selene. Verken jeg eller gubben skjønte bæra av hvordan de skulle festes og at de plastdingsene faktisk kan tas av.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 He he he, godt aa vite at jeg ikke er alene! Jeg forstaar ikke den dustete bruksanvisningen, og min engelske samboer skjoenner enda mindre. Jeg faar vel proeve aa faa tak i de plastdingsene et sted. Typisk meg aa rote dem bort.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 U kan kjøpe løse seler, de er mye bedre og ikke så dyre. selene til simoen er korte og vi har ikke brukt de på væåre to simoer
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 du må ikke ta av de plasdingsene som henger på. bare vinkle de inn i hullene.. så legger du dem med langsiden, så de ikke detter ut igjen.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Vi fikk med to sett med seler til vår 06-modell. Et par lange og et par korte. Og på vår vogn så måtte man ta av de plastdingsene, fysisk umulig å få de igjennom hvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå