Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for superkoselig kveld i går jenter! Lattermusklene får seg en skikkelig prøvelse hver gang hehe Gleder meg allerede til neste fest og til "Kjøben" turen hehe :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Takk for i går jenter! Alltid hyggelig å dra ut med dere, god mat og mye latter :-) La ut mine bilder på FB.
Millapril Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Takk for superkoselig kveld i går! Masse god mat og drikke, og ikke minst hyggelig selskap! Det trengs med slike kvelder innimellom! Håper alle kom seg vel hjem!? Gleder meg allerede til neste gang!
Bellen^2 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja tusen takk for en kjempeartig kveld! Gleder meg allerede til neste gang! Så skal jeg løpe inn på FB og se på bilder:)
Solstråle72 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Takk for en hyggelig kveld i går alle sammen!! Håper det ikke blir lenge til neste gang :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ja tusen takk for en super kveld! Er bare så fantastisk herlig å gå ut med dere! Håper det ikke blir lenge til neste gang....¨ Lykkebarn: du får sjekke opp litt ang købentur du da..hehe
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hei. Ja takk for i går. Det var super hyggelig. Synd at jeg var litt for sliten til å henge med hele kvelden. Skal sjekke Køben tur jeg:) Det var en moro kveld som alltid.
Tussi og Maja Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Ser av bildene og innleggene at jeg har gått glipp av noe stort;-) Bra at dere hadde det gøy, selv om jeg er litt misunnelig... Men neste gang er jeg med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå