Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag tidlig, på RD 10, og selv om jeg kikket nøøøøye etter, så kunne jeg ikke se antydning til en strek... Veit at det er litt tidlig å teste, men har mista litt trua nå..

Ikke noen som tilfeldigvis har opplevd å teste negativt dag 10, og positivt seinere vel? Nå skal jeg vente til dag 14 med å teste igjen (skulle vært like flink til å vente som deg, Tullemor!) Men; prøver å finne positive ting ved at det ikke skulle klaffe denne gangen! Ordner seg for snille jenter veit dere!!:)

Lykke til resten av rugere/testere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt da, LilleHH.. Men rd 10 kan være for tidlig å teste på, og så lenge mensen ikke er kommet, så er det fremdeles håp! :-)

Skrevet

Det er det som ofte er problemet når dere tester for tidlig. Dere får negativ test og så kommer den tøffe psykiske delen.. kanskje helt unødvendig..

Vent å test til dag 14 så slipper du kanskje det.. så lenge ikke mensen har kommet så er det store sjanser for at du er gravid.. men du kanskje produserer sent hcg..

Jeg krysser fingre og håper du er gravid jeg :o)))

Skrevet

Jeg krysser fingrene jeg også!!;) Ingen tegn til spotting heller (vanligvis kommer det 7-8 dager før mensen), så jeg tar det som et godt tegn, selv om jeg vet at medisinene kan være grunn til det! (¨,)

Skrevet

Jeg er også en spotting girl gjerne opp mot ei uke før mens.. men ingen tegn nå.. så vi får bare krysse fingre og tær....

Skrevet

Hei LilleHH....ved mitt første ivf førsøk(og eneste foreløbig) testet jeg dag 11 og fikk neg test. Så selv om jeg ventet tvillinger viste ikke testen noe. Testet igjen dag 15 og den var svak posetiv... hcg nivået er jo ofte høyere med 2 men jeg testet ganske sent posetivt..så mist ikke motet :))))Spennende å følge med deg, er det ditt første forsøk??

Skrevet

Jeg håper bare du har testa for tidlig, og krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...