Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte min første sprøyte i dag, gonal f 225,(har kort regime) ...noen som vet når man begynner kjenne at eggstokkene arbeider?..og evt andre bivirkninger?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det etter jeg hadde gått på sprøyter i noen dager.. da kjente jeg det jobbet godt der nede og at jeg gråt for ingenting hehe alt var trist og alt var galt hehe.. lykke til :o))

Skrevet

Takk:-)...ruger på to? ruget lenge?:-)

Skrevet

Hei jeg hadde 225 gonal på mitt forrige forsøk, da var jeg 27 år og hadde el av meg selv, det første forsøket mitt var i københavn , og jeg fikk 10 fine egg. Men de på riksen syntes jeg hadde fått en skikkelig hestekur, at det var rart at ikke jeg fikk flere egg..skal igang m spray der i slutten av mai. Men hvorfor må du ha en slik sterk dose, har du fått noen forklaring??

Skrevet

Ja fordi jeg er over 38...det var forklaringen jeg fikk, og han jeg går til her hjemme reagerte ikke på det, dosen altså...jeg hører til Nordica i København....

Skrevet

Er på rugedag 11 i dag.. skal teste på onsdag :o) ja det ble satt inn to egg..

Skrevet

ok jeg syntes det var en kraftig kur jeg fikk iallefall, har nesten lyst å ringe Majorstuaklinikken og få svar på hvorfor jeg fikk så sterk dose, de samarbeidet men dansk fer. klinikk..men siden jeg bare fikk 10 egg den gangen mente riksen at jeg måtte ha samme beh igjen, jeg er jo 33 snart også... husker jeg følte meg veldig stinn, men jeg var på jobb hele perioden, ønsker deg lykke til. vært prøver lenge?

Skrevet

spennende tid, de gonal f sprøytene er ferdig blandet ikke sant? jeg husker ikke helt hvordan de fungerte...

Skrevet

gonal f pennen er super enkel å sette... og gjør ikke vondt!! lykke til begge to .-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...