Gå til innhold

dere som har lappen. hvor lang tid brukte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

frå 1 kjøretime til oppkjøring?

Skrevet

Eh..*tenketenke*

så lenge siden jeg tok lappen, så husker jammen ikke. Hehe...

men det var ganske mange. Øvelseskjørte ikke jeg da.

Skrevet

2-3 mnd tror jeg.

Strøk jo to ganger på teorien,så brukte litt tid der.. ugh ;)

Skrevet

Startet i april, ferdig 1.sept.

Tok lappen to timer unna der jeg bodde, men vi hadde campingvogn der.

Derfor var jeg i Namsos 4ganger, etter når han hadde tid til meg. Var avhengig av å få noen timer etter hverandre.

1. gang hadde jeg 3dager med kjøretimer

2.gang 4dg me kjøretimer

3.gang 2dg me kjøretimer

4gang: Siste kjøretime og oppkjøring

Skrevet

Hehe, laaaang tid, brukte ett år!

MEN; jeg betalte hele selv og hadde mange pauser undeveis der jeg la opp penger. Så hvis man ser vekk fra alle pausene mine så brukte jeg 4 måneder (ca en til to dobbeltimer i uka). Inkludert den måneden jeg måtte vente på oppkjøring.

Å ta lappen er det lureste jeg har gjort! =) Lykke til!

Skrevet

takk :)

eg har lagt av penger så den biten er fikset, må bare lese en god del mer på teorien!! å kjøre masse med pappa ;)

Skrevet

Ja, det er også lurt. Jeg hadde ingen å kjøre med utenom timene, så derfor tok det litt tid der også.

Skrevet

okay.. eg har heldigvis mamma å pappa, eller mamma har automat, så får ikke kjøre med ho :(

Skrevet

Fra jeg begynte ordentlig til jeg va ferdig mmed oppkjøring tok det 2mndr! Men jeg kjørte litt for over et år siden også.

Tok teorien på første forsøk takket være www.teoritentamen.no

den siden var genial=)=)

Og brukte ca 24.000 alt i alt:O

Skrevet

der skal eg inn å prøve.. men det står det koster 30 kr. for 24 timer. kan eg ta den så my eg vil i 1 døgn da? eller kan eg bare ta den en gang?

Skrevet

2 mnd'er tok det =)

Og klarte teorien på første forsøk slik som hun over her, www.teoritentamen.no :) Anbefales!

Brukte mellom 20-25 000,- tilsammen.

Skrevet

Du kan ta den så mange ganger du vil =)

Dagen før jeg tok teorien ga jeg meg ikke før jeg hadde 0 feil på teoritentamen sin sine.

Det er en side til også, som du kan øve deg gratis på.

Skrevet

Så mye du vil i 24timer ja! Ga meg heller ikke før jeg hadde 0feil på den! Hadde 4feil på teorien på statens vegvesen da,men klarte det hvertfall:) teoriproven.no er gatis kan øve der også. Men jeg syntes nesten teoritentamen er bedre:):) Lykke til=)

Skrevet

Begynte på teorikurs i februar, hadde kanskje første kjøretime i mars. Hadde første oppkjøring i juni, dumpa. Hadde andre oppkjøring 13 juli.

Kunne kjørt opp tidligere om det hadde vært ledige timer, men på sommeren var det ganske fullt gitt =)

Skrevet

Startet i august og kjørte opp i januar, så ca 5 mnd. :o)

Skrevet

Vist jeg ikke husker helt feil så tokk jeg teorikurs i august, 2 timer i uken i ca 8 uker, begynte så å kjøre etterpå, fikk lappen i januar, husker ikke hvormange timer jeg hadde, er 12 år siden

Skrevet

10 dagers intensivkurs

Skrevet

2-3 måneder. Men jeg kunne kjøre når jeg begynte. Jeg hadde da kjørt i flere år med far og kjærester som var gamler nok.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Begynte i midten av januar og begynner å nærme meg nå. regner med å få oppkjøring i juni, er lange ventelister.

Skrevet

Staretet i slutten av februar, eller var det mars?? fikk den 4. juni!

Skrevet

1 mnd. Hadde aldri øvelseskjørt før, så var veldig stolt kan du si. Hadde 19 kjøretimer.

Skrevet

hadde 8 kjøretimer...

begynte i slutten av januar, ferdig til påske... Så var det bare å vente på at jeg skulle bli 18 6juni... hadde oppkjøring dagen etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...