Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Bf og jeg går dårlig sammen og han har et humør som en såret okse. Hvem har dere involvert i graviditeten? Jeg tenker på ift. ultralyd, innkjøp av utstyr, være med under fødsel etc.? Jeg trenger virkelig en som støtter meg og ikke en sint fyr som helst ikke vil ha noe med dette barnet å gjøre... Hva er lurest? Mor, søsken, god venninne eller andre? Er for tøft å gå gjennom alt helt alene synes jeg... Er btw 26 år og førstegangs.
mamsemums <3 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Heisann! Gratulerer med graviditeten Jeg har valgt å IKKE inkludere "bf" i svangerskapet. Av mine grunner. Er også litt usikker på om han er bf eller ikke :/ Så har gidd beskjed om at jeg ikke vil diskutere noe mer med han. Jeg har vært på 2 ultralyder jeg, en i uke 17 og en i uke 19. På den i uke 17 var mamma og en kjempe god vennine av meg med. Den ordinære ul i uke 19, hadd jeg ikke med noen :S Kunne godt ha tenkt meg at pappa var med, men akkurat den dagan hadde vi en kjempe krangel, så DA ble det uaktuelt Jeg vil anbefale deg å inkludere din mor / far ? Eller kansje en god vennine / kompis ? Det er ialle fall KJEMPE godt å ikke være på UL alene!!! Stol du på meg Har prøvd begge deler.. Jeg er også sikker på om at du spørr en vennine eller foreldrene dine om de vil bli med, så hadde de satt KJEMPE stor pris på at du spurte akkurat DE om de ville bli med. Min venneine har snakket masse om det, både til meg og andre venniner av seg, og var kjempe glad og stolt for at jeg spurte om HUN ville bli med. Ja, det er tøfft å gå igjennom dette alene, det ska være sikkert.. Men.. Håper du har familie eller venner som er der for deg! Som kan være der sammen med deg og kjenne når det sparker i magen! Husker i starten av svangerskapet mitt, da jeg sikker bare var 12-14 uker eller noe, så hadde jeg besøk av mine besteforeldre. Og min bestefar kom å kjente meg på magen, det var egentli veldig godt. For da visste jeg at jeg ikke var HELT alene. Og at det faktisk var noen som ville kjenne på magen min. Under fødselen ja, huff der er jeg også usikker. Føler nesten jeg ikke vil ha med noen da jeg. Hmm.. Usikker på den!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Første gang hadde jeg med en venninne som skulle bli fadder til sønnen min, det gikk veldig fint. Denne gangen kommer jeg bare til å ha med sønnen min på den ordinære UL, og muligens min mor på 3D UL senere i sommer, siden vi er på samme sted når den skal gjøres.
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde med meg ei venninne på den ordinære UL, og søstra mi fikk bli med på 3D UL. Begge to var også tilstede under fødselen.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Hei, jeg gikk alene, trodde jeg skulle følt veldig på det men da jeg satt på venterommet og så et par som kranglet lo jeg innvendig og tenkte at dette.... det skal gå helt fint. Bedre med en hel en to halve. Min mor var ikke hjemme, men skal ta med henne på 3d ultralyd. Mest for hennes del.
Kosel Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Var på UL aleien. Og syntes det var veldig greit. Var av ulike årsaker på totalt 4UL iløpet av sv.skapet og hadde med bestevenninna mi på den ene, men det var mest for hennes del. Visste at hun hadde veldig veldig lyst. PÅ fødselen hadde jeg med meg mamma. Vi har et veldig godt forhold og det var helt naturlig for meg at hun var tilstedet. Om bf hadde hatt nerver til å si det til mamman sin tidsnok slik at jeg hadde truffet henne i forkant av fødselen (vi har bodd langt unna begges familier og kun møtt moren en gang tidligere) og blitt såpass kjent med henne som jeg er nå så ser jeg ikke bortifra at hun ratt ville fått være med og.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Skal me me bf på ul. Så eg lurer på kva for humør han vil vere i. Han er ikkje i godt humør om dagene. Så dette kan bli spennande ja.
trollmor85 Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg hadde mamma med på UL. Jeg var så redd for at noe skulle være galt, og ville ha med en som er der for meg, og jeg synes det var godt å ha med en person som støtter meg og som gleder seg til babyen ble født. Alt var bra med babyen heldigvis Var en kjempe stor opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå