ole@ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg trenger barnevakt til min lille sønn på 10mnd på onsdager fra 1500-1800. Lille Eirik er en herlig unge som bare smiler hele tiden. Hvis noen er interessert ,og har behov, kan jeg passe barn i gjengjeld. Hilsen Ida
Ida her Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Heij jeg heter ida og sitter barnevakt på fritiden jeg har passet onger siden jeg var liten så jeg har go avfaring Vis du er interessert så kan du ta kontakt på : [email protected] Fra Ida
Diana,LucasogLeo Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Jeg heter Diana og har selv en sønn på 5 mnd. Kan godt passe på lillegutten din hvis du vil. Så kan de leke med hverandre. Send meg en pm hvis du er interisert
missi-sandra Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hei jeg heter sandra å er 16 år bor i stavanger Kan ta han med ut på tur eller sitte barnevakt på kveldstid, er erfaring med barn sitter avogtil på kveldene å har noen ute på dagtid har jobbet i barnehage 2 ganger, går på skole på hinna, ta kontakt om du er intrisert missi-sandra@msn,com eller 92880389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå