Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 jeg er på dag 6. med sprøyter, men jeg kjenenr ikke noe aktivitet, har ingen smerter elelr noe. r dette normalt. Hører mange sier at de kjenner at eggene vokser
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2008 dytter litt. legger til at jeg ser at mange føler seg oppblåst under sprøytingen, det gjør ikke jeg. begynner å lure på om det i det hele tatt vokser noen egg der nede
74skytte Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg merka ikke noe spesielt. Kanskje litt murringer. Alle reagerer forskjellig gjennom hele opplegget, og alt er da normalt også. Det er nok som det skal. Prøv å tenk positivt, og ikke bekymre deg. Som oftest går alt som det skal. Lykke til videre Tryne! :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Takk skal du ha:) Det er rart hvor mye man bekymrer seg for så mange små ting. jeg blir helt rar av dette opplegget. Er veldig spennt, men også veldig redd
Susie & Desembergullet Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg har bekymret med over det samme under begge forsøkene mine, og det er bare de siste dagene før uttak at jeg kjenner meg oppblåst osv. Begge gangene fikk jeg ut 15 egg, så resultatet ble bra likevel. Du bekymrer deg helt sikkert også unødig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå