Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Synes veldig mange navn er fine. Noen som vil rangere favorittnavnene mine, eventuelt komme med kommentarer? Johanna Bettina Victoria Alexandra Othelia Elisabeth Matilde Mathea Elea Leanna Katarina Blir glad for svar :-)
alvilde Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 johanna elisabeth bettina det er de jeg syns var nyyydelige:=) men de var ikke så ille de andre heller da
sekke Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 othelia mathea matilde l de navnene liker jeg godt. min mor heter elisabeth oger kjempe stolt av navnet sitt
prebs Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg liker disse: 1.Mathilde- med H, men det er jo en bagatell 2.Mathea 3.Elisabeth 4.Victoria 5.Johanna
Molla-67 Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Johanna - veldig koselig navn, litt tungt så jeg liker Johanne bedre Bettina - jålete Victoria - jålete Alexandra - jålete Othelia - tungt Elisabeth - klassisk, men gud så kjedelig Matilde - søtt og veldig pop akkurat nå Mathea - søtt, men liker da Matilde bedre Elea - fint, men veldig likt Lea som er veldig pop Leanna - kjempefint Katarina - kjedelig Min favoritt blir da Johanna / Johanne
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Victoria- hvorfor ikke skrive det Viktoria (jeg heter det selv, og er veldig fornøyd med navnet mitt, og det er færre som heter det med k enn med c da). Othelia - Nydlig navn. Leanna - Nydlig navn. Så Leanna og Othelia er helt klart de fineste navnene:)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for feedbacks. Står igjen med følgende favoritter: - Leanna - Elisabeth - Johanna :-)
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Elisabeth og Johanna er flotte navn - de andre liker jeg ikke. Hadde du derimot skrevet Othilia, i stedet for Othelia - så hadde det fått min stemme :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 jeg er drittlei elisabeth og johanna.. De står jo overalt på denne siden.. men men.. 1. Elea 2.Bettina 3. Mathea 4. Matilde 5.Victoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå