Gå til innhold

Noen som vil selge ladycomb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 5 mnd siden jeg fødte min datter, ønsker å prøve ladycomb.

Noen som har en å selge meg, evt dele litt erfaring om bruk av denne. Har noe uregelmessig syklus, vil ladycomben være trygg nok??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selger min ladycomp for kr 1500, jeg leverer den til service før jeg sender den til deg. Vi har brukt den som prevensjon/familieplanlegger med meget godt resultat i 6 år. Har fått de barna vi ville ha når vi ville ha dem.

Jeg vet ikke hva du mener med noe uregelmessig syklus. Men min erfaring er at dess mer stabil syklus du har dess færre røde dager får du. Er syklusen ustabil vil du får mange røde dager,altså dager hvor du må bruke annen prevensjon/avstå fra sex. Men se www.pfc.no for mer info.

Selv om vi har gode erfariger med ladycomp ville jeg anbefale det som prevensjon hvis det er krise å bli gravid! Den er meget sikker hvis den brukes riktig, men man kan jo aldri garantere 100% at kroppen ikke finner på et krumspring mtp. eggløsninga...

Skrevet

Det var jo synd. Glemte helt å sjekke om jeg hadde fått noen tilbakemelding. Men takk i hvertfall for at du delte din erfaring. Er fortsatt interessert i å kjøpe hvis noen har en!!!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...