Gå til innhold

Gravid/ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen mandag 7.april, idag er det altså lørdag 12.april..

ingen mens så langt, fikk litt spotting på onsdag.. ellers ingenting i sikte..

nå har jeg nettopp proppet i meg en pose med sørlandschips med creme fraice :S hehe, har bare såååå lyst på den..

istad når jeg tok en test så kom det opp en svak strek, fult tydelig, men svak..

venter nok til tirsdag med å kjøpe en dyr test, brukte bare en billig test, men tok den på ettermiddagen, så det var ikke morgen urin,..

å guriiii jeg krysser fingrene!!!!

dette er 5.pp nå..

Skrevet

strek er strek. GRATULERER DU ER GRAVID........

Skrevet

jeg er sååå redd jeg ikke er det :(

men jeg håper jo selfølgelig..

det som er så rart er at jeg har ingen mensmurringer..

men derimot har jeg halsbrann, diare, kvalm, enormt trøtt, svimmel og enormt lyst på sørlands chips med creme fraiche :)

har tenkt lite og ingenting ¨på det å bli gravid denne mnd, er midt i flyttesjau, så har hatt mere enn nok å tenke på i det siste..

Skrevet

hei. jeg hadde ingen symptomer før jeg var 8uker på vei da jeg var gravid. men da kom den forferdelige kvalmen. det hjelper å ikke tenke på det ja. jeg er i min 10 pp med andre mann og ikke veldig lett å ikke tenke på det man har veldig lyst på.

Skrevet

Du må holde oss oppdatert da!!! Men du er nok gravid.... GRATIS!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg tror du er gravid !:) gratulerer!:)

Skrevet

Jeg håper at jeg er gravid!!! :)

Skal holde dere oppdatert :) :)

Klem til dere alle sammen!!

Skrevet

Du er nok gravid!!! Jeg hadde også en slik liten spotteblødning akkurat rundt IKM og jeg er gravid:-) 7+1 uker i dag!! Mange gravide som har en slik blødning akkurat rundt IKM, er visst en slags festeblødning!!

Så var det streken da:-) Joda!! Gratulerer, snakkes på 1.trimester!!!

Skrevet

men streken er svak, stoler lissom ikke helt på disse billig testene heller :(

venter nok ett par dager hvis ikke mensen kommer med å ta en dyr apotek test..

åhh, tenk for en julepresang vi hadde fått!! :)

Skrevet

Herreguuuuuud :) Tror faktisk jeg er gravid! :) :) :) :)

Tok en QR, å det kom ensvak strek opp, den er fin og sterk nå, så man tydelig kan se streken :)

Jeg er heeelt sjokka, alltid fått disse blenda hvite testene..

Jeg klarer ikks lippe jubelen helt løs ennå, men 3 tester kan da ikke ta feil??

Quick Respons skal ha gode graviditetstester hva???

Skrevet

Hei Mahalkita,

Gratulerer så masse! Du er nok helt sikkert gravid når du har fått flere positive tester.

Jeg har gått 2 dager over ikm. Skulle hatt på fredag, men foreløpig har det ikke vært antydning til mens. Tok en test fredag morgen, men den var negativ, så jeg har ikke troen på at jeg er gravid. Forrige måned var mensen også forsinket, men da kom den 3 dager etter ikm. DA var jeg kjempeskuffa.

Jeg pleier normalt å ha sykluser på 28 dager. så det er rart at jeg går over ikm to måneder på rad. Men det er vel at jeg tenker alt for mye på det....

Skal du ta en ny test i morgen også?

Skrevet

ja jeg må nok av å kjøpe meg en test eller to til ja før jeg tørr å slippe jubelen løs :)

tror du ikke testen er positiv når testen ser slik ut:

041107002.jpg

jeg er forresten 5 dager over ikm..

å dette er bare sååååå spennende ;)

Skrevet

Helt sikkert, det er jo en strek der!!

Gratulere så mye! =)

Skrevet

jeg håper iallefall det :) :)

var en veldig spesiell mnd dette.. har ikke tenkt noe på det å bli gravid, vi hadde bare sex en gang denne mnd, hehe..

de andre mnd har vi stått på som kaniner nærmest..

denne mnd følte jeg alt var annerledes, fikk et spesielt trykk i underlivet, svimmel, diare, uggen mage, sulten stort sett hele tida, en spesiell stikking nede ved lysken, hodepine også trodde jeg egentlig mensen kom på onsdag som var, men det var bare bittelitt så slutta det.. så har hatt en liiten mistanke om graviditet :)

dette passer helt supert, flytter inn i ny leilighet på fredag som kommer, gjett om det ene rommet der skal bli barnerom du :) :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!

Skrevet

En strek er en strek! Gratulerer!

Skrevet

Var inne på linken din: DU ER UTEN TVIL GRAVID! Den var positiv den!!! Gratulerer så mye:)

Skrevet

Åh gratuleerer såå mye!! Så uutrolig gøy da... Du er jo gravid du!!! Jeg skal teste idag... SUper nervøs!!! Ikke tenkt på babylagning denne mnd vi heller, flyteplaner å alt mulig her også som har tatt opp mesteparten av oppmerksomheten...

Så uutrolig gøy passer jo helt perfekt det!!!

LYyykke til med spiren din!!!

Skrevet

Var inne og så på linken og ja!!! ...du må jo helt sikkert være gravid.... : ) Gratulerer så mye! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...