♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 I dag da jeg har hatt Crinone i skjeden, så etter bare en liten time kom kremen ut igjen da jeg var på toalettet. Dette er min andre dag bare med denne kremen, og jeg kan ikke huske at den kom ut i går. Skal den komme ut etter bare en liten stund?
Septemberprinsen Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Noe krem vil en alltid risikere kommer ut- den "smelter" litt i det varme miljøet som er i skjeden, men noe krem har garantert festet seg til vaginalslimhinnen.
Nøtt Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Det samme skjedde meg i dag. Har lyst til å sette ny dose jeg. Kan jeg det tro?
Septemberprinsen Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Det tror jeg ikke at jeg hadde gjort! Ihvertfall ikke før jeg hadde rådført med legen.
74skytte Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Det kommer alltid noe ut. Noen dager mye, og andre dager lite. Kroppen tar til seg det den skal fordet tror jeg. Jeg ville ikke satt noe ekstra.
lita78ღ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Dette er helt vanlig:-) Noen dager kommer det mye ut, andre ikke så mye.. Jeg var veldig redd for dette de første gangene, men en gang skulle jeg på UL 1 uke etter jeg hadde sluttet med crinone (hadde mistet fosteret men det ville ikke komme ut av seg selv), så var det fortsatt masse crinonerester som gyn faktisk "plukket" ut. Så ikke tenk på at mye kommer ut igjen, det ligger masse igjen som helt sikkert virker som det skal:-)
Krutt Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Som det er sakt tidligere her,så er det helt normalt at det kommer ut litt rester. Kroppen tar til seg det denhar behov for, å skiller ut resten. Det som er viktig når en går på crinone, er å være i aktivitet. Jeg pleide å sette crinonen om morran, idet jeg skulle stå opp, for da er en somregel i litt bevegelse ifb.med morgenstell osv... Når jeg hadde satt crinonen for kvelden, gikk jeg meg en lang tur. Det har en godt av, også med tanke på blodsirkulasjonen. Kjempeviktig!! Merket stor forskjell på denne gangen her da jeg var aktiv, mot andre ganger da jeg har vært mindre aktiv. Restene som kom denne gangen, var mer tyntflytende enn tidligere. Resultatet ble positivt her, men endte dessverre med xu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå