Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 J u l i a Elisabeth:) Hva synes dere??
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Det navnet der, det var bare helt nydelig! Jeg er stor fan av Elisabeth, det er så nydelig, pent, klassisk, internasjonalt og flott. Kunne gjerne tenke meg å bruke det selv. Julia er også veldig pent, synes det er flott, det også. Bra å ha -a istedenfor -e, Julie har jo blitt vanlig. Synes det var et veldig pent navn! Grattis med godt valg:-D
prebs Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Et vakkert navn, ja =)) Skal dere bruke begge til daglig? Uansett var det nydelig!
Mary og snart 3 små <3 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Kjempe fint navn, gratulerer så mye!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk dere:D Nei vi skal bare bruke Julia til vanlig men Min Farmor sa altid: Hvis du noen gang får en datter Vile det gledet meg stort om hun kunne få hete Elisabeth. Og det navnet liker vi godt også pluss at hun fortjener og få det navnet:-) HI
EnLitenTil? Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Det er jo mitt navn jo, hvis jeg får en datter til en dag skal hun hete nettopp Julia Elisabeth, et utrolig nydelig navn! Gratulerer med navnevalget!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå