Gå til innhold

Hei alle store mager.

gladmage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan bare glede dere. I dag er det tre uker siden gutta kom til verden og mamma begynner å komme ovenpå igjen. Var litt overveldene i starten og jeg tenkte vel noen ganger "hvordan skal jeg klare dette" ;)) Nå begynner ting å roe seg ned og det blir til og med tid til og kose seg med de små og nyte stillheten når de sover. Guttene fullammer så jeg slipper det stresset med å pumpe meg og koke flasker og alt dette...Det er jeg glad for og håper jeg klarer å fortsette med det noen mnd..

Ellers så er Kåre blitt en stor gutt på over 3 kg og Christian er snart 2400 g. Sover veldig godt på dagen og synes det er gøy og være våkne om natten ;))

Kåre skal få oppfølging av fysioterapeaut pga den kulen sin sånn att det ikke skal bli feilstillinger i nakken. Ellers så skal vi på kontroll ca 1 gang i mnd fremover så vi føler att det blir godt holdt øye med. Håper bare att han ikke vil få noen ytterlige plager med dette men det ser bra ut..

Eller så har vi ikke fått de store sjalusi dramaene, det har faktisk gått bedre enn forventet. Enn stolt storebror som er fornøyd med å få gi de enn kos og holde de på fanget noen minutter om dagen og enn storesøster som egentlig ikke skjønner så mye av det. Ingen store protester fra noen av dem...

Det tøffeste for meg var tiden jeg var på sykehuset uten noen andre rundt meg, savnet etter de hjemme var stort den uken. Når det er sagt så er det veldig koselig på nyfødtavd på ahus,masse omsorg og gode råd å få.. Dessuten har de et team som kommer hjem til deg og veier og følger opp dersom du drar tidlig hjem med premature barn som trenger litt ekstra oppfølging de første ukene. Enn veldig fin tjeneste for de med hjemlengsel sånn som meg. Gjorde att jeg kunne dra hjem flere dager før jeg normalt hadde fått lov.

Lykke til alle "store mager" og jeg håper att det blir noen treff med barn etterhvert som de kommer. Moro å følge med dere som jeg rakk å treffe og håper vi sees igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei.

Så godt å høre at det går bra:)

gleder meg til treff jeg og, det blir gøy.

stor klem til deg.

Skrevet

Hei gladmage,

Så koselig å lese om hverdagen deres! Så bra at dere nå har kommet inn i en rutine som fungerer, og at storesøskene ikke har blitt spesielt sjalu... Det er jo det vi med barn fra før ønsker å høre, og håper vil gjelde for våre...

Jeg håper at vi kan arrangere treff der flere har barn utenfor magen etterhvert. Hadde vært artig å se hybelboerne til flere her inne... *smiler*

Ønsker dere fortsatt flotte dager. Fint at Kåre får oppfølging og blir passet på.

De aller beste ønsker

Klem klem

Skrevet

Herlig å lese om hvordan dere har det - må si jeg gleder meg stort til det blir min tur en dag. Du er heldig som fullammer, ser for meg at man slipper en del merarbeid da...

Kos dere videre og håper på et treff med alle små og store etter sommeren en gang :)

Skrevet

Så herlig å høre at bitene faller på plass for deg og gutta og at hverdagen begynner å ta form! Godt også at dere får den oppfølging dere trenger. Får håpe alt går like fint videre og jeg ser frem til neste oppdatering fra deg!

Gledjer meg også veldig til treff i sommer! Har sendt deg en personlig melding som du gjerne får svare på slik at vi kan nå deg på noen flere måter enn her :) Vi er mange på Oslo-treffene nå som lengter etter ta den der sommertreffen i Frognerparken ;)

Lykke til der hjemme!

Stor klem fra meg og gutta i magen

Skrevet

Hei!

Så koselig å høre fra deg!! Kjenner at jeg blir litt misunnelig på deg som har kommet så langt her jeg sitter med den store tunge kroppen min..hihi

Ser fram til treff med små og store,og høre mer om gutta dine!

klem

Skrevet

Så fint å høre at det går bra med dere alle sammen!

Skrevet

Så fint å høre at alt gårt bra!

Ikke værst at du begynner å komme ovenpå allerede etter tre uker. Jeg har regnet med unntakstilstand iallefall i 2 mnd. Kanskje like greit å forberede seg på det, og ta alt annet som bonus ;o)

Lykke til framover!

Skrevet

Hei "gladmage" med gladmelding! :o)

Gratulerer med dine to gutter- og så fint å høre at alt går så bra :o) Og wow- kommet deg ovenpå etter tre uker, det er ikke verst! Jeg tenker at det kommer sikkert til å ta litt tid med meg, med førstemann følte jeg meg ikke ovenpå før det hadde gått iallefall to nesten tre måneder!!

Kjekt å høre at du fullammer- jeg hadde lurt litt på det, om det var mulig å fullamme to stykker. Jeg har ingen flasketrening fra før av pga at førstemann bare spiste pupp den første tia. Så for meg et styr med flasker opp og ned i mente, men da er det jo kanskje håp for meg også :o))))

Fortsatt lykke til med dine to små:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...