Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

jeg var endelig på min første kontroll... og vi ble enige om å sette mensterminen til den 31.oktober - ikke helt i begynnelsen av november slik jeg først tenkte... Ble litt vanskelig å vite siden jeg bare hadde hatt mensen to ganger på grunn av amming før jeg ble gravid og ikke var helt i rute enda...

Men... så hører jeg iallefall til her inne...

Forrige gang født jeg på UL-termin et par dager før mensterminen, så om det blir samme nå så stemmer nok oktober bedre enn november :-)

Skrevet

hei

jeg har 21. oktober men var på UL på tirsdag og han mente jeg var 4 dager kortere... ca 25. okt. så nesten i mnd skiftet... :-)

hvor kommer du fra?

Skrevet

jeg også men det vet du jo 29. okt foreløpig.

Gleder meg til UL i morgen selv om den ikke vil gi meg noen mer eksakt dato

Skrevet

Ligger foreløpig på 30. oktober..Blir spennende å se:)

Skrevet

jeg har termin 1 nov, men jeg kommer å fødte 1mnd før terminen, etter å ha tatt konisering. (fjernet et større område med vev fra livmortappen) så er spent katti min baby kommer.

Skrevet

Heisann

Legen har gitt meg termin 29.oktober. Blir spennende å høre hva de sier på ultralyden på fredag :-)

Skrevet

Hei hei :)

Etter en ul i uke 8 og en i uke 13 så fikk jeg begge gangene termin 31 oktober :)

Blir spennende å se på den ordinære ultralyden hvilken dato det ender på....

Endelig er formen bedre også.. herlig.... jeg fødte 10 dager før termin sist... men trenger ikke komme før denne gangen fordet da.. men satser på at det blir oktober baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...