Gå til innhold

kommer tilbake hit igjen jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk lov å vere gravid i 7+5 denne gangen før det endte i sa....

er drit lei no.. og gleder meg til ferie og bryllup, og glemme graviditet en stund...

men sitter med masse spørsmål..

skjer dette pga tungt arbeid?? lavt stoffskifte?? har det noe med min blodtype A resus - ??

skal til legen på mandag og da håper jeg å få svar på endel ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en stor trøsteklem. Det er så urettferdig. Først skal man slite med å bli gravid, og når man først blir det så mister man. Kjedelig. :-(

Det er ikke godt å si årsaken til at man mister. Det sies bare at da er det noe galt med fosteret, men jeg vet ikke jeg. Har selv vært gravid to ganger, men sitter her fortsatt barnløs.

Ta dere en god pause til dere er klare for å sette i gang igjen. Så sitter den nok da.

Lykke til med bryllupet. (Kanskje det blir en liten spire ut av bryllupsnatta. :-))

Skrevet

Uff! Ikke bra det her. Prøv å tenke på andre ting en stund. Viktig å glede seg over det som er bra og glemme barn innimellom.

Skrevet

Nei, nei og nei! Det var virkelig trist å lese om! Du fortjener å lykkes etter flere feilslåtte graviditeter - håper legen kan sette i gang en prosess for å komme til bunns i dette.

Lykke til med bryllup forresten :)

Skrevet

hei igjen og takk for klemmer og omtanke..

jeg var til legen og tok masse prøver og gu.. ho hadde ikke fått papirene fra sykehuset enda, så vet liksom ikke hva som har skjedd(bortsett fra det jeg har fortalt ho). ho sa at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet pga jobben. Jeg kan ikke løfte/bære på meg en sa.. men mange blir sykemeldt etter flere sa/ma ved neste graviditet, og det får jeg også. men det er fordi kvinnen skal slappe av og ikke vere engstelig.. videre er det ingen ting å si på prøvene jeg har tatt tidligere, alt er som det skal vere inni livmora.. jeg bruker tabletter som regulerer stoffskiftet mitt, så det er ingen problem med det... og ang min blodtype er det veeeeeldig liten sjanse for at det skal utgjøre noe for en abort.. så de ho sa til meg var at jeg hadde hatt max uflaks.. og neste gang ville den mest sannsynlig sitte..

i tillegg skulle legen på sykehuset skrive om min sa i journalen min. og der skulle hun skrive at jeg skulle ha tett oppfølging derfra og ha mange tidlige ul, for å følge med utviklinga av fosteret neste gang.. det er betryggende å vite!!! jeg skulle bare ringe bort å si at jeg var gravid igjen..

men altså no er det 3 uker og 2 dager til vi reiser til Usa og litt mere til vi skal gifte oss der.. så no skal vi bare kose oss og blir vi gravide så er det flott, men no prøver vi ikke.. :)

lykke til til alle dere andre der inne.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...