Gå til innhold

Da må jeg desverre forlate dere....

Anbefalte innlegg

som dere sikkert har lest i mine innlegg har jeg slitt endel med blødninger. Ringte legevakta i dag tidlig og fikk komme med en gang.. han tok utvendig ul, men mente livmora mi var mindre enn den burde vert.. så han sendte meg til sykehuset for innvendig ul. og der var det ingen foster og bare 3 mm med slimhinner igjen.. blødde mye i går kveld og natt.. hadde mens smerter og vonde tak i livmora.. så jeg var ganske sikker og forberedt når jeg fikk resultatet.. så dette ble min 2 abort på 6 mnd... utrolig trist...

fikk lovnad om masse oppfølging fra sykehuset neste gang jeg ble gravid.. i tillegg kommer jeg til å forlange sykemelding.. jeg jobber i småbarnsavdeling i barnehage og der er det masse løfting og bæring.. er overbevist om at dette er medvirkende årsak til mine aborter.. mandag skal jeg til legen min og da skal jeg be om å få en skikkelig undersøkelse for å se om at alt er som det skal innider..

Så da vil jeg bare si Hadebra og ønske dere lykke til :)

Fortsetter under...

Så utrolig trist å lese. Håper det går bra meg deg hvertfall. Ønsker deg også masse lykke til videre. Og lykke til med dit neste svangerskap, for det kommer. Og snart skal det gå bra for deg også.

Lykke til! Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...