Gå til innhold

Flere grunner til at man er anonym...

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

her inne. Såpass har jeg skjønt, men...

Nå synes jeg det flommer over av anonyme innlegg med innhold som ikke nødvendigvis fremmer det fine samholdet og felleskapet her på tvillingforumet.

Kanskje det ikke hadde vært så dumt å få anonym-knappen fjernet?

Summen av reduserte irritasjoner og hormonsvingninger oppveier kanskje for ubehaget det er for de som motvillig må bruke nick for å poste innlegg her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt akkurat og tenkte samme tanken... kanskje vi skulle prøve sende mail til moderator/administrator alle med samme tanke og se hva vi kan få igjennom.

Bare noen dager siden noen fikk det igjennom på et annet forum.

Ser ikke problem å fjerne den - folk kan jo evnt bare endre sitt nick etter de har lagt inn innlegg de ikke vil stå for...

Skrevet

helt enig anonym-knappen kan fjernes :)

Skrevet

hvor skriver jeg under:)

Skrevet

Jeg er også helt enig! Ble ganske sjokkert over å lese et visst innlegg...og synes det er fullstendig unødvendig å skrive slike innlegg i dette hyggelige forumet:)

Klem fra

Skrevet

Jeg har signert henvendelsen til Verdens_lykkeligste inne på Ris og Ros. Kanskje flere som vil gjøre det samme????

Skrevet

En ide er kanskje å boikotte disse useriøse innleggene. De fortjener ikke at vi bruker tid på å svare. Det virker som at noen er ute etter bare å hisse opp andre...

Skrevet

Helt enig!!

Kjennere at jeg blir litt lei av all "negativiteten" som har vært de siste dagene. Skjønner at ikke alt kommer til å bli rosenrødt,og at man må få si det man mener-men jeg kjenner personlig at jeg ikke gidder å bruke energi på dette nå. Synes dette forumet har vært så fint. En plass hvor man kan få utløp for gleder og frustrasjoner i graviditeten-men negative har vi ikke vært!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...