Misti Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vi lurer så på hva vi ksal gjøre på brullupsnatten, huse vårt er fult av folk og har lite lyst til å sove hjemme da. vi bor i larvik og kan ikke dra så kjempe langt vek forde vi skal ha familie dag etter på forde det kommer mange langveisfra. noen som har forslag på hva man kan gjøre? og hva skal dere gjøre?
Galskapens overhode Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Være hjemme med jenta mi på 5 og gutten vår på 6 mndr.. 1 års bryllupsdag DA reise rvi til Island og skal stooorkose oss der..
Mamman til Mari Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Vi skal sove på et rom der vi skal ha festen. Veldig enkelt rom, men har fått noen venninner til å gjøre det litt hyggelig der for oss :-) Enkelt og greit tilgjengelig. Slipper å få sjåfør eller bruke mye ekstra penger på det. Hvis ikke dere har en sånn mulighet, ville jeg leid oss inn på et hotellrom i nærheten eller feks fått noen venner til å ordnet det litt hyggelig på en hytte eller noe. Ville IKKE ligget hjemme den natta. Selv om jeg ikke har særlig store forventinger til selve bryllupsnatta egentlig, ville jeg ikke sovet hjemme. Bør gjøre noe utenom det vanlige på en sånn dag/natt, synes jeg da :-)
brooklyn Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 vi sov hjemme, med huset fult av folk og 1åringen vår på samme rom. Spilte liten rolle, kubbeferdige var vi uansett. Bryllupsreisen vår var derimot mye mer spesiell, og det var det viktigste for oss:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hotell? Leie et finere rom for natten kanskje? Ikke vanlig standard, men trenger ikke være bryllups-suite heller. Mange hoteller har jo sånne bryllupspakker, men frokost på rommet å sånn. Vi gjorde det og fikk en veldig fin opplevelse ut av det:)
Vannmann35 Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Vi overnatter på et hotell som ligger ca 5 min gange fra festlokalet. Har ikke leid brudesuite, men et såkalt superior rom, som er litt større enn et vanlig hotellrom. Er i grunnen ikke så nøye hvor vi sover bryllupsnatten, da tror jeg vi vil være stuptrøtte, men - det er deilig å våkne opp i fred og ro dagen etterpå. Kunne spise frokost på rommet og ha tid alene sammen til å fordøye bryllupsdagen. Samboeren min sier han ikke vil se et eneste menneske dagen etterpå - da mener han at han har fått nok av familie og venner for lang tid fremover ;-)
Prins&Prinsessa Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Vi skal gifte oss på hjemplassen vår (er fra samme plass, men flyttet laaaangt for utdanning og jobb.) siden det er det mest praktiske for de aller fleste gjestene, og vi har masse av overnattingsplasser til de som trenger det. Derfor skal vi bo hos svigers, men vil liksom ikke sove der første natta som ektepar. Så vi skal ta inn på hotell i 2netter Hotellet likker 10min kjøring fra svigers og 10min gange fra festlokalet
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Vi skal gifte oss der hvor jeg kommer fra, som er ganske avsides. Huset er fullt av folk, og alle hotellrom som er å oppdrive i nærheten har vi satt av til gjestene. Derfor har vi tenkt å ligge i lavvo. Etter festen drar vi hjem til min mor der jeg bytter ut kjolen med noe litt lettere tøy. Så stikker vi ut i skogen og sover i lavvo. Kan bli koselig det. Skal bruke litt tid dagen i forveien på å gjøre det komfortabelt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Vi skal overnatte på hotellet der vi skal ha festen.
pandabjørn Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 vi har bestilt suite, jeg hadde ikke særlig lyst å ligge hjemme selv om huset står tomt regner jo med at jeg gifter meg en gang, så da vil jeg gjøre det litt ekstra stas på bryllupsnatta, gjestene har vi booket på et annet hotell hehe... tror ikke jeg hadde orket å hatt bryllupsnatta hjemme med huset fullt av folk!
pus69 Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Vi bestemte oss for å velge noe litt anderledes, syntes suiter var dyrt (er jo bare snakk om noen få timer!) og litt kjedelig. Lette derfor rundt etter noen som drev med gårdsturisme, og resultatet er at vi kommer til å overnatte i et gammelt stabbur med en gammel "innebygget" seng - vi synes det er veldig romantisk. Kan da våkne opp til fuglekvitter i stedet for bilbråk, og spise frokost i hagen helt alene. Attpåtil var det billig - 800 kr for en natt...
pandabjørn Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 skjønner ikke at du kan si at man er der noen få timer pus69?? vi regner med å være der fra kanskje rundt kl 1 til 14-15 tiden dagen etterpå og det er jo over 12 timer og mere enn noen få timer hehe.. og vi kommer heller ikke til å våkne opp til bilbråk siden hotellet vårt ligger på en brygge så er det ikke store trafikk der vi betaler 3500,- og får da frokost, fruktfat og muserendevin... greit at det er dyrt siden vi har penger til det, og at vi regner med at vi bare gifter oss en gang derfor vil vi bo i suite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå